hvor kan man købeventetøj og baby tøj på afbetaling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. november 2010

Plysbjørnen

Så lige du boede på sjælland, så har det nok ikke den store interesse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Anonym trådstarter

BBK skriver:

Så lige du boede på sjælland, så har det nok ikke den store interesse.

Nok ikke i at hente det, men det kunne sagtsen have interesse i at sende ? hvis du bare evt kan finde ud af hvor meget det evt kommer til at koste, så er jeg åben for mulighederne

Anmeld

27. november 2010

TrineCT

Hvis ikke andet, kan du købe kvalitets babytøj til billige penge, som ikke forhandles andre steder i DK end hos www.smart-babytøj.dk

Trine

Anmeld

27. november 2010

Anonym trådstarter

TrineCT skriver:

Hvis ikke andet, kan du købe kvalitets babytøj til billige penge, som ikke forhandles andre steder i DK end hos www.smart-babytøj.dk

Trine

mange tusind tak.. den ser go ud den hjemmeside :-)

Anmeld

27. november 2010

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Nok ikke i at hente det, men det kunne sagtsen have interesse i at sende ? hvis du bare evt kan finde ud af hvor meget det evt kommer til at koste, så er jeg åben for mulighederne

Altså Jeg kan se at en 20 kg pakke med post Danmark koster 160. Men jeg kan prøve at veje det hele både drenge og pigetøjet så må se hvor meget der er.

Anmeld

27. november 2010

Anonym trådstarter

BBK skriver:

Altså Jeg kan se at en 20 kg pakke med post Danmark koster 160. Men jeg kan prøve at veje det hele både drenge og pigetøjet så må se hvor meget der er.

det er iorden... hvis det er du finder mere ud af det kan du skrive mig en mail eller finde mig på facebook under min mail tinajuel@live.dk (: jeg er ihvertfald meget interesseret

Anmeld

27. november 2010

Plysbjørnen

det er iorden... hvis det er du finder mere ud af det kan du skrive mig en mail eller finde mig på facebook under min mail tinajuel@live.dk (: jeg er ihvertfald meget interesseret

Vejer det hele i morgen.

Anmeld

27. november 2010

Anonym trådstarter

jeg siger ihvertfald mange tak :-)

BBK skriver:

Vejer det hele i morgen.

Anmeld

28. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

åh jeg mangler jo næsten det hele ...
baby tøj, ja ventetøj, seng osv, barnevogn og alt i den dur ... jeg bor i Dianalund

Oki doki...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.