hvor kan man købeventetøj og baby tøj på afbetaling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.439 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Anonym trådstarter

Hvor kan man købe ventetøj og baby tøj på afbetaling henne udover ellos og h&m ?
og andre ting som en baby skal have.
ved godt det ikke er den bedste start men jeg vil gerne være foran.. nogen ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Lone Jakobsen

man kan leje nogle af tingene i babysam.

mangler du ventetøj har jeg måske noget du kan bruge, som jeg kan sende til dig (afhængig af din størrelse selvfølgelig)

Anmeld

27. november 2010

Den lykkelige

Hogm og ellos :-)

Anmeld

27. november 2010

Den lykkelige

Hov mange gange undskyld.. Så ikke lige du selv havde skrevet dem i teksten

Anmeld

27. november 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

man kan leje nogle af tingene i babysam.

mangler du ventetøj har jeg måske noget du kan bruge, som jeg kan sende til dig (afhængig af din størrelse selvfølgelig)

er ikke så stor endnu, men det er jo meget rart at være på forkanten jeg bruger pt tøj i str. M. så jeg ved ikke om jeg når at komme op i large måske mere....
er ikke så stor knogle mæssigt

Anmeld

27. november 2010

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Hogm og ellos :-)

hehe det er iorden.. synes bare ikke at H&M og Ellos har noget videre

Anmeld

27. november 2010

tinasmor

Som du selv siger, så synes jeg ikke det er den smarteste måde at starte op. Har du ikke nogle venner/familie som du evt. kan låne tøj af. I starten vokser de simpelthen så hurtigt at det næsten ikke kan betale sig at bruge for mange penge til det. Ellers vil jeg anbefale mødrehjælpen eller de der genrbugs butikker. Der kan må få tøj til de små til 3-10 kr stykket. Og til ting til baby, så prøv den blå avis eller lign for at se om du kan få det billigt (ved godt at der skal man jo have pengene) Husk man også får en masse barselsgaver tøj osv. Mit råd er også, husk ikke at købe for meget "pyntetøj" man får det aldrig brugt når de er små. Ting som sparkedrager osv er rigtig gode.

Se evt. den tråd der er lavet: Julehjælp fra baby.dk brugere, måske du kan finde noget der.

Anmeld

27. november 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

er ikke så stor endnu, men det er jo meget rart at være på forkanten jeg bruger pt tøj i str. M. så jeg ved ikke om jeg når at komme op i large måske mere....
er ikke så stor knogle mæssigt

jeg har en tråd herinde med noget ventetøj. hvis det er noget for dig vil jeg gerne sende det til dig, du kan bare betale porto (kan alligevel ikke få det solgt)

Anmeld

27. november 2010

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Som du selv siger, så synes jeg ikke det er den smarteste måde at starte op. Har du ikke nogle venner/familie som du evt. kan låne tøj af. I starten vokser de simpelthen så hurtigt at det næsten ikke kan betale sig at bruge for mange penge til det. Ellers vil jeg anbefale mødrehjælpen eller de der genrbugs butikker. Der kan må få tøj til de små til 3-10 kr stykket. Og til ting til baby, så prøv den blå avis eller lign for at se om du kan få det billigt (ved godt at der skal man jo have pengene) Husk man også får en masse barselsgaver tøj osv. Mit råd er også, husk ikke at købe for meget "pyntetøj" man får det aldrig brugt når de er små. Ting som sparkedrager osv er rigtig gode.

Se evt. den tråd der er lavet: Julehjælp fra baby.dk brugere, måske du kan finde noget der.

jamen det er jo lige det, og altså vil sku heller ikke skylde penge nogen steder når man skal have en lille ny, og skal da os være ærlig at sige jeg faktisk havde svedt det der med genbrugs butikkerne helt ud af hovedet..
Men jeg har først termin til august så der er jo masser tid endnu til at nå de diverse ting .men jeg siger mange tak for dit svar

Anmeld

27. november 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

jeg har en tråd herinde med noget ventetøj. hvis det er noget for dig vil jeg gerne sende det til dig, du kan bare betale porto (kan alligevel ikke få det solgt)

Kan ikke finde din tråd nogen steder men jeg kunne godt være meget interesseret alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.