Politikens graviditetsbøger, legebøger, whatever bøger ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.541 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Malene84

hej piger,

ja... jeg er jo ikke ligefrem den der holder mig til hvad der står i bøgerne (læs intet hjælp at hente til tvillingemoderen, der også gerne vil have et liv)... så nu sælger jeg ud

da de vejer en elefant alle sammen, er det bedst hvis I vil afhente dem - vil dog meget gerne sende dem

byyyyd hvis der er noget der frister

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Malene84

mangler et billede af graviditetsbogen - men den har jeg også

Anmeld

27. november 2010

bøgelund

Malene84 skriver:

hej piger,

ja... jeg er jo ikke ligefrem den der holder mig til hvad der står i bøgerne (læs intet hjælp at hente til tvillingemoderen, der også gerne vil have et liv)... så nu sælger jeg ud

da de vejer en elefant alle sammen, er det bedst hvis I vil afhente dem - vil dog meget gerne sende dem

nu siger de der titler mig ikke voldsom meget, men er der en der følger deres udvikling trin for trin? Fra nyfødt.. sådan hvad der sker... 

giver det mening ? 

Anmeld

27. november 2010

Malene84

bøgelund1 skriver:

nu siger de der titler mig ikke voldsom meget, men er der en der følger deres udvikling trin for trin? Fra nyfødt.. sådan hvad der sker... 

giver det mening ? 

hahha ja det giver mening.... kigger lige på det i aften, så vender jeg lige tilbage

Anmeld

27. november 2010

bøgelund

Malene84 skriver:

hahha ja det giver mening.... kigger lige på det i aften, så vender jeg lige tilbage

super. tak for det.  

Anmeld

29. november 2010

MaliksMor

Leg med din baby. Hvilken alder henvender den sig til?
Fra 0- til?

Knus Camilla

Anmeld

29. november 2010

ønskebørn74

Malene84 skriver:

hej piger,

Jeg vil gerne købe mor og barn og bogen om barnet... Hvad vil du have for dem??

Knus Lene

Anmeld

30. november 2010

ønskebørn74

hej piger,

Har spurgt efter en pris på 2 af bøgerne før i tråden??? Hvad vil du have for dem?? mor og barn og bogen om barnet..

Anmeld

30. november 2010

Frøken J.

Jeg er eventuelt meget interesseret i den der ikke er fotograferet, den om graviditet. Hvad sælger du den til?

Anmeld

30. november 2010

Maja_4000

Jeg er interesseret i "leg med din baby" .. Hvad skal du have for den ? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.