Svedige babyfødder - hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Vingummien

Maise skriver:

hat godt kigget på dem fra bundgaard, men tror at det er det samme der er indeni som dem hun har nu, altså kalveskind,  eller kan du smide et link på dem du har til Emil ???

Oki, kan jeg ik forstå, for har aldrig været problemer med Emil og han er en varm dreng. Står læder men vist ik hvilket.

http://www.growingfeet.dk/shop/bundgaard-prewalker-sko-4496p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

JulieE

Mine unger er godt nok lidt størrer, men de har futsko af filtet uld og jeg synes det regulerer meget godt, så de ikke bliver for varme

Anmeld

29. november 2010

Maise

Tulipan skriver:

Oki, kan jeg ik forstå, for har aldrig været problemer med Emil og han er en varm dreng. Står læder men vist ik hvilket.

http://www.growingfeet.dk/shop/bundgaard-prewalker-sko-4496p.html

ok, de er søde, hvad er der indeni??

Anmeld

29. november 2010

Maise

JulieE skriver:

Mine unger er godt nok lidt størrer, men de har futsko af filtet uld og jeg synes det regulerer meget godt, så de ikke bliver for varme

ja selvfølgelig, ligesom en voksipose, hmm må lige lure lidt på det. tak for tip

Anmeld

29. november 2010

Lolli

Maise skriver:

smart med sandaler, det må jeg lige tjekke ud ;-) tak for tippet.

Var så lidt.

Men kan virkelig anbefale See Kai Run. De koster ikke en bondegård og de er dejlig bløde til bitte små fødder.

Anmeld

29. november 2010

JulieE

Maise skriver:

ja selvfølgelig, ligesom en voksipose, hmm må lige lure lidt på det. tak for tip

Jamen velbekomme  Ja, uld er altså genialt

Anmeld

29. november 2010

Frk. Himmelblå

Halløj

Prøv at bruge uldsokker i stedet. Lyder jo egentlig ironisk, da de burde være varmere end bomuld, men de holder altså fusserne lækre og tørre .

Tror det er Melton, som laver de uldsokker, vi bruger til vores altid tør-fussede datter (som ellers godt kan finde ud af det med de sure tæer &nbsp

Anmeld

29. november 2010

Maise

Lolli skriver:

Var så lidt.

Men kan virkelig anbefale See Kai Run. De koster ikke en bondegård og de er dejlig bløde til bitte små fødder.

ok tak har du link ??

Anmeld

29. november 2010

Maise

SeptemberBaby skriver:

Halløj

Prøv at bruge uldsokker i stedet. Lyder jo egentlig ironisk, da de burde være varmere end bomuld, men de holder altså fusserne lækre og tørre .

Tror det er Melton, som laver de uldsokker, vi bruger til vores altid tør-fussede datter (som ellers godt kan finde ud af det med de sure tæer &nbsp

altså uldsokker nede i skoene eller uldsokkesutsko, hvis du forstår??? kan du ikke lige fortælle mig hvad det der nbsp betyder. goggle kan ikke fortælle mig det.

Anmeld

29. november 2010

Vingummien

Maise skriver:

ok, de er søde, hvad er der indeni??

JA og vildt gode og rubuste, har aldrig skiftet dem ud fordi de var slidte, men fordi de var for små, og så støtter de vildt godt. Der er et tynd blødt for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.