Svedige babyfødder - hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.843 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Maise

Ja som overskriften lyder så får Clara ( 11 mdr) svedige fødder i sine sutsko. sutskoene bliver også halvvåde/fugtige. Dem hun har er bisgaard sutsko med kalvekind indvendigt. Det skulle være så godt. Det er uanset om det er strømpebukser eller et par bomuld ankelsokker hun har på.

Hvilke sutsko bruger jeres børn, lider de af fodsved og hvad gør i ???

mvh Maise - God weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Maise

hilfe hilfe anyone ??

Anmeld

29. november 2010

Loa

Hehe følger lige med, da Isabella har ret nemt ved at få svedige tæer

Og hun gerne skal have dem vasket hver dag, da de ellers bliver sure

Anmeld

29. november 2010

Maise

Loa skriver:

Hehe følger lige med, da Isabella har ret nemt ved at få svedige tæer

Og hun gerne skal have dem vasket hver dag, da de ellers bliver sure

ja lige præcis, øv og ad ;-)

Anmeld

29. november 2010

Loa

Maise skriver:

ja lige præcis, øv og ad ;-)

Troede slet ikke en baby kunne få sure tæer

Anmeld

29. november 2010

Maise

Loa skriver:

Troede slet ikke en baby kunne få sure tæer

nej jeg blev også noget overrasket da hun som hel spæd havde sure tær. lige nu kører jeg med at skifte i mellem to par, så de ikke når at blive så fugtige i løbet af dagen.

Anmeld

29. november 2010

Lolli

Hej med jer. Vores dreng har altid været meget varm, så vi har brugt sandaler som sutsko. Vi har brugt nogle fra See Kai Run, da de er meget bølde og gnaver ikke. Sandalerne isolerer stadig mod kulden nedefra og samtidig er der god luft - virkelig en god løsning til varme børn.

Anmeld

29. november 2010

Vingummien

Jeg har altid brugt læderhjemmesko fra bundgaard til Emil og selv om han sveder så blive rhan ikke våd, da der er god udluftning i samtidig med at de holder varmen, og så ellers bare de alm sutsko som de har alle steder, kan ikke lige huske hvad de hedder

Anmeld

29. november 2010

Maise

Lolli skriver:

Hej med jer. Vores dreng har altid været meget varm, så vi har brugt sandaler som sutsko. Vi har brugt nogle fra See Kai Run, da de er meget bølde og gnaver ikke. Sandalerne isolerer stadig mod kulden nedefra og samtidig er der god luft - virkelig en god løsning til varme børn.

smart med sandaler, det må jeg lige tjekke ud ;-) tak for tippet.

Anmeld

29. november 2010

Maise

Tulipan skriver:

Jeg har altid brugt læderhjemmesko fra bundgaard til Emil og selv om han sveder så blive rhan ikke våd, da der er god udluftning i samtidig med at de holder varmen, og så ellers bare de alm sutsko som de har alle steder, kan ikke lige huske hvad de hedder

hat godt kigget på dem fra bundgaard, men tror at det er det samme der er indeni som dem hun har nu, altså kalveskind,  eller kan du smide et link på dem du har til Emil ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.