Forstoppelse hva skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.383 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. november 2010

mullesmith2

Åh gud syntes det er det ene problem efter det andet lige for tiden, nu har jeg simpelthen ikke været på toilet mere end to gange hvor der kom noget på str. med en vinprop og ikke mere. Og det er siden jeg fik kejsersnit i torsdags d.18 altså 9 dage siden nu må det være. Jeg har taget 3 magnesia igår og to idag og drukket en hel liter sveskejuice i løbet af de sidste 3 dage, spist almindelige svesker og youghurt. Men der sker bare intet med den mave. Drikker stærk kaffe også som var sundhedsplejerskens gode råd. Der er bare intet der hjælper og nu er jeg ved at blive helt syg af det tror jeg, har det sådan influenza agtigt og kvalme

Håber simpelthen der er nogen der har nogen gode råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

B&J

mullesmith2 skriver:

Åh gud syntes det er det ene problem efter det andet lige for tiden, nu har jeg simpelthen ikke været på toilet mere end to gange hvor der kom noget på str. med en vinprop og ikke mere. Og det er siden jeg fik kejsersnit i torsdags d.18 altså 9 dage siden nu må det være. Jeg har taget 3 magnesia igår og to idag og drukket en hel liter sveskejuice i løbet af de sidste 3 dage, spist almindelige svesker og youghurt. Men der sker bare intet med den mave. Drikker stærk kaffe også som var sundhedsplejerskens gode råd. Der er bare intet der hjælper og nu er jeg ved at blive helt syg af det tror jeg, har det sådan influenza agtigt og kvalme

Jeg vil hoppe på apoteket og købe noget HUSK  det hjælper om man har hård eller tynd mave

Anmeld

27. november 2010

Tulle28

mullesmith2 skriver:

Kan du ikke ringe til barselsafsnittet og spørge hvad du kan gøre (udover det du allerede gør)? De må jo alt andet lige have prøvet det før, måske er der noget andet medicin du kan få...

Ja det er sgu ikke nemt at blive mor - bare vent, om 6 mdr. har du også grå hår og rynker he he:-)

Stort knus Tulle

Anmeld

27. november 2010

SussieThyssen

mullesmith2 skriver:

Jeg synes lige du skulle ringe til lægen, for det er ikke godt med forstoppelse efter et kejsersnit, og det kan somme tider følge med.
Vil tro han vil foreslå at du får et klyster, altså et lavament, som man selv kan købe på apoteket og bruge.
Men ring lige og forhør dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. november 2010

mullesmith2

B&J skriver:

Jeg vil hoppe på apoteket og købe noget HUSK  det hjælper om man har hård eller tynd mave

Ej puuuha jeg har HUSK ude i skabet... sikke en gang savsmuld hehe men ja jeg må jo nok hellere prøve det igen, syntes bare ikke det virkede for mig sidst jeg prøvede det

Anmeld

27. november 2010

mullesmith2

SussieThyssen skriver:

Jeg synes lige du skulle ringe til lægen, for det er ikke godt med forstoppelse efter et kejsersnit, og det kan somme tider følge med.
Vil tro han vil foreslå at du får et klyster, altså et lavament, som man selv kan købe på apoteket og bruge.
Men ring lige og forhør dig.

Kærligst
Sussie

Må lige vente til på mandag så med at få fat på lægen og så må jeg ellers indtil da give den gas med svesker og masser af vand og magnesia.

Anmeld

27. november 2010

mullesmith2

Tulle28 skriver:

Kan du ikke ringe til barselsafsnittet og spørge hvad du kan gøre (udover det du allerede gør)? De må jo alt andet lige have prøvet det før, måske er der noget andet medicin du kan få...

Ja det er sgu ikke nemt at blive mor - bare vent, om 6 mdr. har du også grå hår og rynker he he:-)

Stort knus Tulle

Haha jeg har allerede rynker ihvertfald under øjnene af den manglende søvn

Anmeld

27. november 2010

SussieThyssen

mullesmith2 skriver:

Må lige vente til på mandag så med at få fat på lægen og så må jeg ellers indtil da give den gas med svesker og masser af vand og magnesia.

Der er andre der har sagt fødegangen..ring til den, og ellers er der vagtlægen...for jeg synes ikke du skal vente...hverken din mave eller dine tarme har godt af at stå med gammel afføring.

Anmeld

27. november 2010

Pena

mullesmith2 skriver:

Hejsa

Jeg har lidt MEGET af forstoppelse (tre uger imellem). Intet hjalp. Klyx, osv.

HUSK blev min redning. Men det er meget vigtigt at drikke meget, ellers kan det få den modsatte virkning.

Jeg puttede det i app juice, så virker det bare som juice med  masser af frugtkød, eller også som drys på yoghurt. Så var der ingen problemer med at få det ned. Så prøv det. For jeg synes også det er ret klamt.

Husk forstoppelse kan være psykisk betinget, så hvis du er lidt ude i hampen som jeg kunne fornemme i et andet indlæg, så kan det også være derfor.

Forresten tillykke med det flotte vægttab. Det må da virkelig give et boost.

Anmeld

27. november 2010

TbCp

Der gik også lang tid inden jeg kunne komme stort på toilettet, efter mit kejsersnit...
Jeg fik magnesia og så blev jeg beordret ud at gå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.