er i klar over hvor svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. august 2008

Susan1978

det er at finde et kamera i en boldbassin eller hvad sådan et kuglebad hedder.

Vi har været på familietur i dag med janniks familie.. Holmegaard glasværk, det var smadder hyggeligt indtil jeg opdager at jeg har mistet min kamera.. *UCK..

jeg blev bare så sur og samtidig ked. Har lige fået de i 30 års gave osv osv og det er ikke billigt.

Jeg tænker jeg har tabt det inde på selve glasfabrikken, da jeg har haft Emil på hoften og det så må være faldet ud af min lomme.

jeg finder det ikke og må bare erkende at vi nok skal have fat i forsikringen. jeg giver mit nummer og adresse til service damerne.

Vi gik. .. min dag var ødelagt.

Men det regnede så meget at vi ikke kunne være ude og spise vores medbragte mad og nogle var bare kaffetørstige, så vi gik ind i foyern igen og fik kaffe og emil sin madpakke..
-pludselig slår det mig at jeg tog billeder af ungerne i kuglebadet.. Så min svigerinde og jeg går ind og smider skoene og op i kuglebadet med os og lede rundt med fødder og arme. tror faktisk de børn der var derinde synes det var meget sjovt for de skød kugler i røven på mig.. stod jo der med måsen i vejret.

men JEG FANDT det på mikrakuløs møde.. simpelthen så heldigt.
Jeg har tabt det ud af min lomme og ned i kuglebadet mens jeg har leget med Emil..

Tror i jeg var glad.. glad for at vi gik tilbage og ikke kørte videre som vi skulle.. at jeg kom i tanke om at det måtte være derinde..

ei altså.. jeg kan jo ik leve uden mit kamera.

nå det var bare en lille historie herfra.

Susan som keder sig lidt.. men lige har solgt et sæt CK undertøj..hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2008

Loggidut

:D lol...det ville jeg sgu gerne have set...

og lur mig om jeg så ikke også var en af dem som sad og tyrede bolde efter dig...lol :$

Anmeld

24. august 2008

Tynen

Haha :)
Det kan jeg altså godt se det komiske i.

Men super dejligt (Og heldigt!!) at du fandt det.
Det havde virkelig været nitte ellers.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.