ok har lige brug for jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Monica

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja jeg forstår fint hvad du mener. Men de er ikke som familie. Ungerne ved ikke engang hvem de er.

Da Niels fyldt år her i sommer kom de og sidst de havde set deres børnebørn var da anne blev 1 år i feb. Det vil sige at det var 5 måneder sidan de havde set dem. Og som det er nu har de ikke set dem siden Niels fyldt år.

Jeg er færdig med at stå på hovedet for hende for jeg får INTET igen andet end brok.

De prøver jo ikke engang og jeg vil ikke altid tage der ud og så blive spist af med en samtale i baggangen med 2 børn der gerne vil ind.

for faen da...Sådan en familie har jeg også... Jeg tåler dem, men ikke mere end det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Joan ( Smallie )

Louise mortil4 skriver:

Det med i ikke kommer længere end baggangen det er altså langt ude af hende, det er da noget mærkelig noget, så kunne hun da sige at hun ikke lige har tid til besøg hvis det er det der er galt.

Ja kunne hun nemlig men hun har jo fint tid til at snakke. Og hvis det er fordi det ikke er rent jeg så skal hun sku ikke være bange for jeg gøre rent for hende. Jeg er der ikke for at kontrolere hende på nogen punkter jeg er der så hun kan lære ungerne at kende.

Vi har billede af dem til at stå her hjemme og så et af mormor og morfar også og mine forældre ved de godt hvem også på billedet men hvis jeg høre til bedstemor og bedstefar så er der ingen der ved hvem de er.

Anmeld

26. november 2010

Joan ( Smallie )

Monica skriver:

for faen da...Sådan en familie har jeg også... Jeg tåler dem, men ikke mere end det...

Ja det er mest svigermor jeg ikke tåler og hun tåler heller ikke mig sådan rigtig. Og så er hun ikke glad for børn overhovedet og at hun så har fat i den lange ende med svigerfar gør det jo ikke nemmer at få ham til at se hans børnebørn.

Anmeld

26. november 2010

Louise mortil4

Ja kunne hun nemlig men hun har jo fint tid til at snakke. Og hvis det er fordi det ikke er rent jeg så skal hun sku ikke være bange for jeg gøre rent for hende. Jeg er der ikke for at kontrolere hende på nogen punkter jeg er der så hun kan lære ungerne at kende.

Vi har billede af dem til at stå her hjemme og så et af mormor og morfar også og mine forældre ved de godt hvem også på billedet men hvis jeg høre til bedstemor og bedstefar så er der ingen der ved hvem de er.

Det er altså sørgeligt de/hun er så lidt interasseret i sin familie også selv om det ikke er hendes "rigtige" sønner og børnebørn

Anmeld

26. november 2010

Joan ( Smallie )

Louise mortil4 skriver:

Det er altså sørgeligt de/hun er så lidt interasseret i sin familie også selv om det ikke er hendes "rigtige" sønner og børnebørn

Ja det er det altså.

Godt vi har jordens bedste naboer så. De er som bedsteforældre for dem

Anmeld

26. november 2010

Louise mortil4

Ja det er det altså.

Godt vi har jordens bedste naboer så. De er som bedsteforældre for dem

ja det er guld værd med mennesker der vil tage over når familien ikke vil deltage og da endnu mere når de er lige ved siden af

Anmeld

26. november 2010

Joan ( Smallie )

Louise mortil4 skriver:

ja det er guld værd med mennesker der vil tage over når familien ikke vil deltage og da endnu mere når de er lige ved siden af

Ja og så mine forældre. De er bare de bedste. Ej jeg siger dig dem finder man bare ikke bedre.

Niels kan komme og sige til mig at han gerne vil på ferie nede ved mormor og det er jo så fedt at høre ungerne er så glade for dem. Og de tager gladligt imod dem

Hvis jeg har brug for hjælp så smider de alt hvad de har i hænderne og komme. jeg vil sku være sådan for mine børn ALTID.

Anmeld

26. november 2010

Louise mortil4

Ja og så mine forældre. De er bare de bedste. Ej jeg siger dig dem finder man bare ikke bedre.

Niels kan komme og sige til mig at han gerne vil på ferie nede ved mormor og det er jo så fedt at høre ungerne er så glade for dem. Og de tager gladligt imod dem

Hvis jeg har brug for hjælp så smider de alt hvad de har i hænderne og komme. jeg vil sku være sådan for mine børn ALTID.

det kan jeg godt forstå du gerne vil, sådan håber eg også jeg kan være for vores børn til den tid. Mine forældre er der også altid hvis jeg/vi har brug for dem, de vil også rigtig gerne passe ungerne her hjemme hvis vi skal noget, desværre ser vi dem ikke så tit da vi alle sammen har gang i en masse ting, mine arbedstider ligger meget når andre har fri og min mor læser så hun har mange lektier også.

Anmeld

26. november 2010

Joan ( Smallie )

Louise mortil4 skriver:

det kan jeg godt forstå du gerne vil, sådan håber eg også jeg kan være for vores børn til den tid. Mine forældre er der også altid hvis jeg/vi har brug for dem, de vil også rigtig gerne passe ungerne her hjemme hvis vi skal noget, desværre ser vi dem ikke så tit da vi alle sammen har gang i en masse ting, mine arbedstider ligger meget når andre har fri og min mor læser så hun har mange lektier også.

Ja jeg har jo den fordel at begge mien forældre er gået på efterløn.

Anmeld

26. november 2010

Louise mortil4

Ja jeg har jo den fordel at begge mien forældre er gået på efterløn.

Det må være dejligt t de er det, alle bedsteforældre skulle ha meget mere tid til deres børnebørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.