ok har lige brug for jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Joan ( Smallie )

Den anden dag fik jeg en en besked fra svigermor om Anne og Niels havde nogen øsnker til jul og dem sendt jeg til hende med besked om at jeg også gerne ville have nogen ønsker fra dem. Og som svar det til fik jeg nej kunne jeg ikke få for de gad ikke blive ved med at bytte penge og gavekort så vi fik ikke gave og de skulle ikke have Øhh nå ok jamen så bytter jeg bare den gave jeg har købt til svigerfar. Vi har givet penge til fødselsdag men aldrig til jul.

Nå men så snakket jeg med mandens bror her den anden da og de for da stadig gaver og de giver også stadig gaver 

Er jeg forkert på den når jeg bliver tøse fornærmet over at der bliver gjort forskel?

Det skal lige siges at manden og hans bror ikke er svigermors børn, men at hun selv har et. Men derfor skal der vel ikke gøres forskel.

Og vil heller ikke håbe det er fordi vi har 2 børn for bror har også 1 barn.

Ej det blev lige lidt rodet men er sku lidt rundt på gulvet for bliver ked når folk gør sådan noget over for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Monica

Joan ( Smallie ) skriver:

Den anden dag fik jeg en en besked fra svigermor om Anne og Niels havde nogen øsnker til jul og dem sendt jeg til hende med besked om at jeg også gerne ville have nogen ønsker fra dem. Og som svar det til fik jeg nej kunne jeg ikke få for de gad ikke blive ved med at bytte penge og gavekort så vi fik ikke gave og de skulle ikke have Øhh nå ok jamen så bytter jeg bare den gave jeg har købt til svigerfar. Vi har givet penge til fødselsdag men aldrig til jul.

Nå men så snakket jeg med mandens bror her den anden da og de for da stadig gaver og de giver også stadig gaver 

Er jeg forkert på den når jeg bliver tøse fornærmet over at der bliver gjort forskel?

Det skal lige siges at manden og hans bror ikke er svigermors børn, men at hun selv har et. Men derfor skal der vel ikke gøres forskel.

Og vil heller ikke håbe det er fordi vi har 2 børn for bror har også 1 barn.

Ej det blev lige lidt rodet men er sku lidt rundt på gulvet for bliver ked når folk gør sådan noget over for mig.

Det synes jeg lyder meget mærkeligt... Og specielt fordi det er noget hun har BEFALET og ikke noget I er blevet enigeom... JEG var også blevet tøse sur...

Moni

Anmeld

26. november 2010

Louise mortil4

jeg var sgu også blevet tøsefornærmet og bag efter stædig så hvis hun kommer og vil gi gver alligevel så er det bare ærgeligt også ville jeg nok ikke kontkte dem eller svare dem et stykke tid så hun kunne mærke der vr noget galt.

Anmeld

26. november 2010

Joan ( Smallie )

Louise mortil4 skriver:

jeg var sgu også blevet tøsefornærmet og bag efter stædig så hvis hun kommer og vil gi gver alligevel så er det bare ærgeligt også ville jeg nok ikke kontkte dem eller svare dem et stykke tid så hun kunne mærke der vr noget galt.

Åhh det med ikke at snakke med dem er ikke et problem for selv om de kun bor 8 km væk så snakker vi næsten aldrig med dem.

Efter jeg havde været der ude 2 gange uden aftale, med begge unger og ikke var kommet længere end til bag gangen så gad jeg ikke det mere og de kommer ikke her ja så siger det sig selv.

Men hun kommer ikke med nogen gave til manden og jag.Kun ungerne får. Jeg har det som sådan fint med at vi ikke giver gaver men det er måden det blev gjort på og at der så bliver gjort forskel på de brødre, det kan jeg ikke rigtig have.

Anmeld

26. november 2010

Monica

Skiver lige igen... Eller hvad med at være et bedre menneske??? Give dem begge en gave og når de så siger det aftalte vi - eller lign, så sig at det følte du ikke at I aftalte eller noget i den dur... Eller at du synes at julen er for familen og de er jers familie... Forstå du hvad jeg mener?

Moni- igen

Anmeld

26. november 2010

Louise mortil4

Joan ( Smallie ) skriver:

Åhh det med ikke at snakke med dem er ikke et problem for selv om de kun bor 8 km væk så snakker vi næsten aldrig med dem.

Efter jeg havde været der ude 2 gange uden aftale, med begge unger og ikke var kommet længere end til bag gangen så gad jeg ikke det mere og de kommer ikke her ja så siger det sig selv.

Men hun kommer ikke med nogen gave til manden og jag.Kun ungerne får. Jeg har det som sådan fint med at vi ikke giver gaver men det er måden det blev gjort på og at der så bliver gjort forskel på de brødre, det kan jeg ikke rigtig have.

Det er da sørgeligt det er sådan når i bor så tæt på hinanden. eg sys o heller ikke der skal gøres forskel på børn hverken de store eller små.

Anmeld

26. november 2010

bette

hmm kan sku godt forstå dig... ved godt julen ikke handler om gaver.. men alligevel er det nu rart... og i havde jo også købt gave til dem.. :S

mine bødre er også underlige på det punkt.. min yngste storebror har sagt han han kun giver ungerne gaver.. men har dog købt en til ham alligevel.. siger bare det er fra ungerne så.

min ældste bror har sagt han ikke har råd til at give os gaver.. da han synes det er vigtigere han får noget mad på bordet.. hmm ja det er så også rigtigt.. men samtidig forlanger han jo en gave fra os.. 

så mine to brødre får ik ret meget i gave.. faktisk har jeg købt en bog til den ældste der hedder sundt mad for fattigrøve... idet han virkelig bør tabe sig. 

og den anden får bare et gavekort.. 

så d. 23 hvor vi holder jul hos os med min familie.. er det faktisk kun min søster vi får gaver af.. suuuper fedt :S 

derfor jeg ligesom valgte at vi skulle ud til svigerne d. 24 der er sku mere julehygge derude

Anmeld

26. november 2010

Louise mortil4

Monica skriver:

Skiver lige igen... Eller hvad med at være et bedre menneske??? Give dem begge en gave og når de så siger det aftalte vi - eller lign, så sig at det følte du ikke at I aftalte eller noget i den dur... Eller at du synes at julen er for familen og de er jers familie... Forstå du hvad jeg mener?

Moni- igen

ja det var også en go ide den der.

Anmeld

26. november 2010

Joan ( Smallie )

Monica skriver:

Moni- igen

Ja jeg forstår fint hvad du mener. Men de er ikke som familie. Ungerne ved ikke engang hvem de er.

Da Niels fyldt år her i sommer kom de og sidst de havde set deres børnebørn var da anne blev 1 år i feb. Det vil sige at det var 5 måneder sidan de havde set dem. Og som det er nu har de ikke set dem siden Niels fyldt år.

Jeg er færdig med at stå på hovedet for hende for jeg får INTET igen andet end brok.

De prøver jo ikke engang og jeg vil ikke altid tage der ud og så blive spist af med en samtale i baggangen med 2 børn der gerne vil ind.

Anmeld

26. november 2010

Louise mortil4

Det med i ikke kommer længere end baggangen det er altså langt ude af hende, det er da noget mærkelig noget, så kunne hun da sige at hun ikke lige har tid til besøg hvis det er det der er galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.