Ungernes yndlingslegetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. august 2008

Rasmine

Her er det absolut bolde, jo flere jo bedre. Badebolde især er fede, dem sparker han til, og render efter og sparker igen. Og så synes han det er mega grinern hvis jeg skyder den efter ham, og rammer ham i hovedet, eller maven. :'( Var der nogen som sagde psycho-kid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

Kaufie

Yep - same here.....

Anmeld

23. august 2008

Anja

Her er det biler, der er det største hit ! Han kravler rundt på gulvet og leget med dem - kører bilen (mejetærskeren er bedst) i den ene hånd og siger Brrmmmhh Brrmmmmhh - han kan godt være koncentreret om det længe.

Men ellers er bolde også godt brugt, han kaster dem ! Han kaster bolden, kravler hen efter den og kaster den igen - og igen og igen :P

Anmeld

23. august 2008

Helle30

Alt hvad der er i skabene>(. Vores køkkenskabe er så gamle, at der ikke skal meget til at åbne dem. Derfor flyder køkkengulvet indimellem med skåle, målebægre og bageforme, når Sofie har leget den lille kok. Indimellem sætter hun tingene tilbage i skabene - dog efter et system, der, efter min opfattelse, er aldeles uhensigtsmæssigt.
Samme procedure kan iøvrigt sagtens gentages på badeværelserne og ved div. klædeskabe: Alt der kan hives frem fra et "skjul" er det bedste legetøj pt.

- Helle

Anmeld

23. august 2008

Marco2

Her er det boldkassen, gåvognen, plastickøkkenet, Bodil Kjær og wheely buggen der hitter.

AG

Anmeld

23. august 2008

Marco2

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Alt hvad der er i skabene>(. Vores køkkenskabe er så gamle, at der ikke skal meget til at åbne dem. Derfor flyder køkkengulvet indimellem med skåle, målebægre og bageforme, når Sofie har leget den lille kok. Indimellem sætter hun tingene tilbage i skabene - dog efter et system, der, efter min opfattelse, er aldeles uhensigtsmæssigt. Samme procedure kan iøvrigt sagtens gentages på badeværelserne og ved div. klædeskabe: Alt der kan hives frem fra et "skjul" er det bedste legetøj pt. - Helle[/citat] Jeps. Skabet med CD'ere og DVD'ere er også i høj kurs her. Plus som du skriver alle køkkenskufferne. AG

Anmeld

23. august 2008

Kaufie

.....og bøger.....

Helt umuligt at have en bogreol for tiden. Vi har sat alle Williams bøger ned i hans højde - og de ligger ALTID på gulvet efter 5 min.... når han ser de står på deres plads....

Anmeld

23. august 2008

Susan1978

Emil elsker Ea´s fischerprice køkken når vi leger ovenpå..

Nedenunder er det pt et paprør fra nogle mentos.. et af de store rør.. så siger han lyde i det..

Anmeld

23. august 2008

Plysbjørnen

Ved Laura kan det vist bedst betegnes som IKKE legetøj der er sjoves, det være sig mors nøgler, fars ur, kuglepenne, hundes legetøj og kurv og ting i den stil... Men med på hitlisten er også en gammel Tupperware bus og hendes nye gå-vogn ting...

Betina

Anmeld

23. august 2008

Helle30

Susan1978 skriver:

Emil elsker Ea´s fischerprice køkken når vi leger ovenpå..

Nedenunder er det pt et paprør fra nogle mentos.. et af de store rør.. så siger han lyde i det..

Harhaha ja - lyde. Sofie kan godt lide at sidde med hele hovedet ned i en margretheskål og brøle. Så trækker hun hovedet op og skriger af grin - for derefter at gentage sit lydeksperiement.
Det vil jeg huske en dag, hvor det hele har været noget l...: Hovedet i en margretgheskål og brøl! Så skulle humøret være vendt:))

- Helle, som mener det: NU er jeg på vej i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.