Vitaminer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2008

BellaT

Jeg kom lige i tanke om: Skal Phillip ikke have vitaminer? Får jeres vitaminer? Han får sund kost med frugt og grønt og kød og stivelse hver dag. Sådan nogenlunde varieret. Men mangler de små noget alligevel? Med den fart de skyder i vejret på.. Og fræser rundt og hjernen lærer noget nyt hele tiden.
Fisk får han ikke viiiildt meget af..:-o

Hjælp! Panik! Er han i vitaminmangel? Nej, det ved jeg godt han ikke er, men vil gerne vide om I giver jeres små vitaminer.;)

Knus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

Grynt

jaaaaaaaaa det gør Freja....når jeg ellers husker det :$ Og det er desværre bare ikke hver dag/uge jeg husker det. Freja spiser også sundt og varrieret..og meget, så jeg tror hellere ikke umildbart at min datter har mega mangel på vitaminer :S

Anmeld

23. august 2008

Rasmine

Vi er lige startet. Rasmus får Mille's vitaminer, med jordbærsmag. Han tror vist det er snold, for han vil ha' mer, mer, mer... :D

Anmeld

23. august 2008

Anja

Her får drengene en vitaminpille til børn fra 1-10 år hver morgen sammen med morgenmaden. De får okay varieret kost synes jeg, men vil hellere være på den sikre side ....

Anmeld

23. august 2008

Lise

Vi er også lige startet... igår...

Simon får sådan en tygge-én med jordbær/hindbær smag - det ser virkelig sjovt ud når han tygger den med fortænderne :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.