Bryllup hjemme i haven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Schelderup

Jeg har selv været på samme detektiv-jagt

Fandt denne hjememside: http://www.margitkuhrt.dk/index.htm

Ved ikke hvad det koster at få hende ud og lave en vielse - vi gik i stå i vores planlægning af bryllup, da der lige kome en dejlig graviditet på tværs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Chewy

Schelderup skriver:

Jeg har selv været på samme detektiv-jagt

Fandt denne hjememside: http://www.margitkuhrt.dk/index.htm

Ved ikke hvad det koster at få hende ud og lave en vielse - vi gik i stå i vores planlægning af bryllup, da der lige kome en dejlig graviditet på tværs

Hej med dig,

1000 tak for den hjemmeside, det ser rigtig spændende ud Hende tror jeg, at jeg vil kontakte

Vi havde egentlig også planlagt bryllup til sommer, men det blev også afbrudt af en graviditet. Har termin 26. april og vi havde planlagt august, så det kommer til at ligge meget tæt op af hinanden. Så jeg tror vi venter til sommeren efter Synes det er ærgerligt, at jeg ikke kan drikke vin osv. med min kæreste fordi jeg ammer. Og ja, venter vi til den lille er godt 1 år, så er det også nemmere for andre at passe ham og dermed lettere for os at nyde dagen i fulde drag.

Hvornår har du termin?

Anmeld

29. november 2010

lauras*mor*

min mand og jeg blev gift i sommer... I vores kolonihave.. Vi bor i aalborg hvor kommunen heller ikke laver noget udenfor rådhuset.. Vi spurgte biskoppen både skriftligt og mundtligt da vi havde fundet ikke mindre end 2 præster der gerne ville, men han sagde at det måtte de ikke og det var en lov der er stadfæstet for lang tid siden... det tror jeg dog ikke rigtigt på da jeg har set andre gøre det andre steder..

vi valgte så at tage på rådhuset tirsdagen før, og om lørdagen havde vi en god ven og radiovært til at velsigne os i vores have under pavillion..

Jeg kunne intet finde og derfor blev det denne løsning.. synes nu også det var helt perfekt da vi fik en meget personlig tale, og vi måtte selv bestemme det hele.. Jeg gav ham stikord og så fandt han selv på at sætte det samme.. helt perfekt.. og det er rigtig dejligt at vide vi er de eneste der har fået den tale.. i stedet for i kirken hvor alle får den samme smøre fyret afsted.. :-)

Vi fik inspiration fra http://www.livsceremonier.dk/index.php?id=32

Held og lykke med både baby og bryllup.. og tillykke..

Anmeld

29. november 2010

Schelderup

Chewy skriver:

Hej med dig,

1000 tak for den hjemmeside, det ser rigtig spændende ud Hende tror jeg, at jeg vil kontakte

Vi havde egentlig også planlagt bryllup til sommer, men det blev også afbrudt af en graviditet. Har termin 26. april og vi havde planlagt august, så det kommer til at ligge meget tæt op af hinanden. Så jeg tror vi venter til sommeren efter Synes det er ærgerligt, at jeg ikke kan drikke vin osv. med min kæreste fordi jeg ammer. Og ja, venter vi til den lille er godt 1 år, så er det også nemmere for andre at passe ham og dermed lettere for os at nyde dagen i fulde drag.

Hvornår har du termin?

Det var så lidt Jeg synes også hendes hjemmeside ser spændende ud.

Jeg har termin om ca. 2 uger - 15/12!! Så det er ved at være op over

Jeg har det lige som dig, at jeg gerne vil kunne drikke mere end ét enkelt glas vin på min bryllupsdag, så derfor lagde vi bryllupsplanerne midlertidigt på hylden. Så må vi se, om vi kan få det planlagt til næste sommer.

Held og lykke jeres planlægning.

Anmeld

29. november 2010

Sujan

Hej...

Du må meget gerne give en Update hvis du finder en der vil gøre det.. Min bror et nemlig på jagt efter det samme de har selv kontaktet den menighed på Fyn og de vil ikke betale de 5500 kr..

Din historie er så lig min brors at jeg var ved at tro du var min svigerinde:-) men hun et altså ikke gravid:-)

Anmeld

29. november 2010

Lunae

Chewy skriver:

Hej piger,

Min kæreste og jeg går med tanker om, at vi godt kunne tænke os at blive viet hjemme i haven med en efterfølgende havebryllupsfest. Jeg leder dog efter, hvem man kan få til at forestå vielsen...?

I vores kommune kan man kun blive viet på rådhuset og ikke i det fri, så vi har ikke mulighed for at bruge den lokale foged til det. Jeg har søgt på nettet og har fundet en præst fra den Sydfynske frimenighed, der foretager vielser i det fri. Men det kræver så også, at man melder sig ind i denne frimenighed hvilket koster 5500 for et år.

Kan det virkelig passe, at der ikke er andre muligheder? Er der nogen af jer piger, der er blevet viet i det fri, eller kender folk, der har prøvet det?

Håber virkelig sådan vi kan finde en løsning for ville bare så gerne have drømmen om en vielse i det fri opfyldt. Så, har brug for jeres hjælp piger

God snevejrsdag til jer alle

Nu har jeg ikke læst hele tråden, så ved ik om du allerede har fået svar men jeg har en veninde, som blev viet på en rosengård! Hende der viede dem, var en politiker med disse beføjelser! Min veninde ringede til kommunen og fik oplyst hvem der kunne vie dem, og efterfølgende skulle hun så selv ringe rundt og finde en, som havde lyst pøj pøj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.