Håber ikke på dp-skift allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2008

Nadi

Som jeg har skrevet før så skal Oliver jo have ny dp fra sidst i november, men dp'en skal allerede til læge på fredag, og hvis hun bliver sygemeldt pga bækkenløsning så skal Oliver have ny dp med det samme. Selvfølgelig skal hun sygemeldes hvis der er noget galt, men vi er så glade for hende og håber jo selvfølgelig at hun holder tiden ud. Men nu må vi se hvad der sker. Jeg er ihvertfald spændt på det! -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

bette

det er surt hvis han skal skifte allerede...

men håber i så finder en som han kan blive ved længe... hun bliver jo nok sygemeldt.. det plejer man jo med bækkenløsning... desværre:(

er ollie egentlig begyndt at gå?? tror jeg har sovet lidt.. min com har været inficeret med virus og da det var i orden igen ja så ville nettet sku ik virke.. såå hjælp mig lige ind igen.. hehe8D

Anmeld

23. august 2008

Nadi

Jeg regner med at han skal være ved reserve-dp'en indtil de finder en permanent, så jeg tror ikke han kommer over til en han kan være ved fast først. Hehe ja du har sovet lidt 8D Ej pjat, han har taget nogle enkelte skridt og han kan også godt gå. Men han gør det bare ikke sådan af sig selv, vhis du forstår hvad jeg mener (?)

Anmeld

23. august 2008

bette

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Jeg regner med at han skal være ved reserve-dp'en indtil de finder en permanent, så jeg tror ikke han kommer over til en han kan være ved fast først. Hehe ja du har sovet lidt 8D Ej pjat, han har taget nogle enkelte skridt og han kan også godt gå. Men han gør det bare ikke sådan af sig selv, vhis du forstår hvad jeg mener (?) [/citat] haha ja okay.. men det kommer vel snart så.:D det er sku da også aaaaalt for længe siden vi har set hinanden.. kan sku ik følge med mere

Anmeld

23. august 2008

Nadi

Nej det er lidt for dårligt faktisk... Hvis Steffen skal arbejde sent tirsdag må dig og Mikkel da godt komme herop (hvis altså Oliver er frisk).

Anmeld

23. august 2008

Rasmine

Men, det er vel ok at skifte nu? På én eller anden måde, tror jeg det er nemmere at skifte nu, end senere? -Hvorfor ved jeg egentlig ikke. Håber I får en sød dp'er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.