Foret fleecedragt str. 86 søges/købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
543 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Maise

Søger en foret fleecedragt. Har en, men skal bruge en mere til institutionen, når hun skal sove i barnevogn her over vinteren.

NY, Brugt, eller kender du et site hvor den kan købes, så sig endelig til. De er bare udsolgt alle steder.

på forhånd tak og god weekend - og kør forsigtigt

Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Maise

27. november 2010

Mumto3

Jeg har en tilsalg. Det er godt nok ikke fleece, men den blødeste velourdragt der er foret med et tykt for, og har bomuld indvendigt. Den kan knappes sammen så der er ben i den, og den kan knappes sammen så det er en køre pose. Der er hætte i.

Hvis du måske kunne være interesseret kan jeg sende et billed. Den er af mærket Pipi fra babysam.

Anmeld

27. november 2010

Gitte

Hejsa, jeg havde en fra fleece.dk til min søn, og den kan absolut anbefales. mvh Gitte

Anmeld

27. november 2010

Maise

Gitte skriver:

Hejsa, jeg havde en fra fleece.dk til min søn, og den kan absolut anbefales. mvh Gitte

uhhh den må jeg tjekke ud.

Anmeld

27. november 2010

Maise

Mumto3 skriver:

Jeg har en tilsalg. Det er godt nok ikke fleece, men den blødeste velourdragt der er foret med et tykt for, og har bomuld indvendigt. Den kan knappes sammen så der er ben i den, og den kan knappes sammen så det er en køre pose. Der er hætte i.

Hvis du måske kunne være interesseret kan jeg sende et billed. Den er af mærket Pipi fra babysam.

ja tak vil meget gerne se billed, hvis det er ok ;-) hvad skulle prisen være ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.