var det fair sagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. november 2010

bette

manden og jeg snakkede om prævention.. og om at jeg måske skal under operation for at rette op på mit underliv. :S

han sagde så.. jamen hvorfor bliver du så ikke strereliseret?  (stave?)

mit svar var "jamen man ved jo aldrig hvad der sker i fremtiden" med det mener jeg jo at man jo ikke kan vide om vi er sammen om 5 år eller lign.... og hvis man så skulle møde en ny der måske ik havde fået børn endnu og som ønskede "sin egen" jamen ja... 

er kun 23 år.... synes det virker lidt drastisk at skulle få fjernet sin livmoder :S 

hvad siger i piger? var det fair sagt? han blev nemlig super sur over det og sagde at jamen så er du jo ikke sikker på os..

men kan man overhovedet være sikker ??? altså jeg elsker ham jo... ingen tvivl om det.. og selvfølgelig tror jeg da på ham og mig for altid.,. ellers skulle vi jo nok ik lige bygge hus sammen.. 

er lidt forvirret... så hva siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Kaufie

Jeg synes det er fair, at du som 23-årig ikke vil afskære muligheden for at få flere børn.....

....men jeg havde nok brugt et andet argument - nemlig det, at det jo sagtens kan være I begge ønsker en lille bebs om......5-6 år..... sammen....

Jeg tror helt ærlig også jeg var blevet lidt ked af at få din bemærkning serveret - og så har mænd det med at blive sure for at skjule hvor såret de er blevet.

I øvrigt tror jeg slet ikke de vil gøre det når du er så ung????

Anmeld

26. november 2010

Marco2

Vil sige som Kaufie at jeg kan godt forstå du ikke vil steriliseres i en alder af 23, men synes også dit argument er hårdt. Jeg ville blive rigtig ked hvis jeg fik serveret at T ikke var sikker på om vi var sammen om 5 år …

AG

Anmeld

26. november 2010

bette

hmm i har sku nok ret piger.. :S øv også.. 

men det var jo ikke sådan ment... men mere at jeg jo ikke kunne vide om han ville forlade mig..

men ja... det var sku nok en rådden bemærkning at slynge ud....

men hvordan i alverden gør man lige sådan en god igen?

Anmeld

26. november 2010

Louise mortil4

Jeg kan godt forstå du ikke vil steriliseres (staves). Det skal dog lige siges at de ikke behøver fjerne livmoderen, det er vist "bare" nogen klemmer de sætter på æggelederne. Men ja jeg havde nok heller ikke sagt det på den måde, da det var på tale her hjemme gled jeg bare af på den og sagde at det var hans tur da jeg havde været gravid og født 4 børn og det desuden vist nok var nemmere for en mand.

Men tror heller ikke de vil når du er under 25 år. Hvis han vil kan han jo få det gjort hvis han er så sikker.

Knus

Anmeld

26. november 2010

Lise

Jeg forstår dig udmærket - jeg vil heller ikke sterilliseres, for man ved sgu aldrig hvad der sker i fremtiden. Er ellers rimelig overbevist om at jeg har født de børn jeg skal, men alligevel...

Men ligefrem at sige det højt..hmm...  Synes godt at man kan sige til sin partner at man ikke har lyst til at blive sterilliseret - det kunne jo også være at I selv, begge to, sammen, havde lyst til endnu en baby om fem år...? Og hvis ikke, så kan han jo blive sterilliseret!

Anmeld

26. november 2010

bette

åhh hvor har jeg det dog dårligt med mig selv nu... øv... 

bør hvis huske at tænke før jeg taler.. suk

Anmeld

26. november 2010

Anja

Kan godt forstå, at du ikke vil steriliseres, når du ikke er ældre. Men ja, det var måske ikke så smart at servere det for manden som du gjorde.

I må få jer en snak om det og desuden er det jo et langt mindre indgreb for en mand, så hvis han føler sig 100% på ikke at ville have flere, så kan han jo bare selv få det gjort.

Anmeld

26. november 2010

bette

Anja skriver:

Kan godt forstå, at du ikke vil steriliseres, når du ikke er ældre. Men ja, det var måske ikke så smart at servere det for manden som du gjorde.

I må få jer en snak om det og desuden er det jo et langt mindre indgreb for en mand, så hvis han føler sig 100% på ikke at ville have flere, så kan han jo bare selv få det gjort.

ja det er rigtig nok... 

sidder bare med den mest rådne smag i munden lige nu.. for ja.. han skal jo ik gå og  tro at jeg ikke er sikker på det skal være os for altid.. :S det var jo ikke sådan ment... tror jeg gik i panik da jeg sagde det.. 

Anmeld

26. november 2010

Grynt

Søde søde Bette. Måske du kunne gå tilbage til manden og sige at du har tænkt over jeres samtale og du måske kom til at sige noget der ikke er/var hold i og så starte forfra med jeres samtale.

Jeg mener, lige som de andre, du er alt for ung til at få slået knuder på dig selv endnu. Måske I kunne overveje andre former for prævention? Hvem véd, måske står den på nye baby planer om 5,7,10 år

Grynt, der også altid jogger i det og tit siger ting som jeg fortryder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.