Pede Plys gåbørge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2008

ivfmarie

linemus skriver:

ivfmarie skriver:

Line!! Skynd dig til Dronninglund. De har et par stykker tilbage i døgneren - til 75 kr! Desuden også et par fiiiine racerbiler til 150! Der er halv pris på resterne af "havelegetøjet".

Marie

Har de åbent imorgen (søndag)??

Jeps... det er jo en døgner!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

linemus

Ahhhh ;) Så burde jeg jo køre med det samme 8D

Er den lige til at finde, eller skal jeg have vejviser på, tror du? Har kun været i byen en enkelt gang. Måske Kasper kender den.

Line - der kommer fra klarup, hvor døgneren lukkede kl.20 ;)

Anmeld

23. august 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Ahhhh ;) Så burde jeg jo køre med det samme 8D

Er den lige til at finde, eller skal jeg have vejviser på, tror du? Har kun været i byen en enkelt gang. Måske Kasper kender den.

Line - der kommer fra klarup, hvor døgneren lukkede kl.20 ;)

nå ja.. døgner er måske så meget sagt... men 8-22 hver dag - det er da tæt på.

Den ligger i nørregade - næsten overfor sygehuset. Men der er kun én døgner i byen, så hvis I kører forbi noget der ligner, så er det nok den!

Marie - næsten off

Anmeld

23. august 2008

linemus

Takker! Jeg må se, om jeg kan logge manden med pengene med en tur derop imorgen.

Knus Line - der fik sit dankort spærret i går... :$ (hvilket Kasper nu synes er meget praktisk)

Anmeld

24. august 2008

linemus

Så blev Nanna og Signe også fint kørende. To styks lyserøde biler med telefon og drejeskive på fronten. Det er bare et hit. Signe kører baglæns og går med vognen (og også gerne Sebastian), mens Nanna allerede har lært at skubbe sig både forlæns og baglæns. Så må de slåsse med Sebastian om at få lov til at prøve :)) Det hjælper lidt, når vi siger, at så må de også lege med hans nye motorcykel (en lille fiks en, der nemt går i stykker), hvis han tager deres biler... Så bliver han så medgørlig. Det er så skægt at se ham - han bliver helt forvirret, når de sætter sig op på bilen og vender den forkerte vej. Så løfter han rundt med dem for at vende dem rigtigt. Han kan slet ikke ha' det roderi :)) Og så var jeg dælme lige ved at spærre mandens dankort også inde i den lille butik. Puha, jeg følte godt nok en sammensværgelse imod mig, da den bippede fejl 2. gang, og sveden piplede af mig, da jeg - efter at have ringet hjem - trykkede den nye kode ind og prøvede for 3. gang... men det lykkedes! Knus Line - som forbereder vejledermøde imorgen og egentlig slet ikke må være her men bare ikke kan lade være selvom jeg er ved at segne af træthed (tsk tsk)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.