Så blev Nanna og Signe også fint kørende. To styks lyserøde biler med telefon og drejeskive på fronten. Det er bare et hit. Signe kører baglæns og går med vognen (og også gerne Sebastian), mens Nanna allerede har lært at skubbe sig både forlæns og baglæns. Så må de slåsse med Sebastian om at få lov til at prøve :)) Det hjælper lidt, når vi siger, at så må de også lege med hans nye motorcykel (en lille fiks en, der nemt går i stykker), hvis han tager deres biler... Så bliver han så medgørlig.
Det er så skægt at se ham - han bliver helt forvirret, når de sætter sig op på bilen og vender den forkerte vej. Så løfter han rundt med dem for at vende dem rigtigt. Han kan slet ikke ha' det roderi :))
Og så var jeg dælme lige ved at spærre mandens dankort også inde i den lille butik. Puha, jeg følte godt nok en sammensværgelse imod mig, da den bippede fejl 2. gang, og sveden piplede af mig, da jeg - efter at have ringet hjem - trykkede den nye kode ind og prøvede for 3. gang... men det lykkedes!
Knus Line - som forbereder vejledermøde imorgen og egentlig slet ikke må være her men bare ikke kan lade være selvom jeg er ved at segne af træthed (tsk tsk)...
Anmeld