Har brug for jeres ekspertise igen, piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Louisiana

Mette 27 skriver:

Her anden gang hvor jeg smed min p piller, kunne jeg mærke det fra ægløsning til mens, nåede dog kun at prøve det 2 gange inden jeg blev gravid igen så mon ikke du har det som jeg har...

Det kan da godt være  Bortset fra, at jeg ikke har brugt p-piller i mere end et år, og da brugte jeg dem kun et par måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Louisiana

SSL skriver:

Min veninde har mens. lign. smerter faktisk, når hun en sjælden gang har ÆL  Så det lyder da rigtigt i mine ører.. Jeg mærker ikke min overhoved.. Min veninde gør, og hun har forhøjet mandligt hormon, så hun har det kun hver 3. - 4. måned.. Så hun mærker det tyyydeligt.. Så tænker, nu du ikk har haft ÆL længe, at du netop mærker det når du endelig har det?

Jeg mærkede det i hvert fald tydeligt den dag jeg havde ægløsning! Det er bare den der efterfølgende murren i 5 dage efter, der har undret mig. Og det er slet ikke den samme følelse, som da jeg havde ægløsning søndag. Men selvfølgelig er det en mulighed, at det bare er det jeg mærker

Anmeld

25. november 2010

Mette 28

Louisiana28 skriver:

Det kan da godt være  Bortset fra, at jeg ikke har brugt p-piller i mere end et år, og da brugte jeg dem kun et par måneder.

Det har heller intet med p piller at gøre jeg fik det, men når man tager p piller så stopper ens ægløsning hos de flest, derfor mærker jeg intet når jeg spiser dem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.