Har brug for jeres ekspertise igen, piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Louisiana

Hej piger

Jeg havde jo min ægløsning i søndags, som jeg fik efter jeg havde fået Pergotime. Nu har jeg så, faktisk hver dag siden ægløsning, haft murren i underlivet, ligesom når jeg skal have menstruation. Men der er jo længe til en evt. menstruation (som selvfølgelig bare skal blive væk - håber jo på baby ) Jeg har læst så meget jeg kunne om bivirkninger, når man får Pergotime, men alle steder står der, at bivirkningerne hører op, når man stopper med, at tage pillerne. (Min gynækolog har virkelig været dårlig til, at informere om noget som helst, derfor har jeg måtte søge på nettet ).

Nu er det jo også meget længe siden jeg sidst har haft ægløsning, og kan ikke engang huske, om jeg har haft det sådan før

Er der nogen der kan nikke genkendende til det her? Med eller uden Pergotime.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Louisiana

Slet ingen...

Anmeld

25. november 2010

Ellim

Louisiana28 skriver:

Hej piger

Jeg havde jo min ægløsning i søndags, som jeg fik efter jeg havde fået Pergotime. Nu har jeg så, faktisk hver dag siden ægløsning, haft murren i underlivet, ligesom når jeg skal have menstruation. Men der er jo længe til en evt. menstruation (som selvfølgelig bare skal blive væk - håber jo på baby ) Jeg har læst så meget jeg kunne om bivirkninger, når man får Pergotime, men alle steder står der, at bivirkningerne hører op, når man stopper med, at tage pillerne. (Min gynækolog har virkelig været dårlig til, at informere om noget som helst, derfor har jeg måtte søge på nettet ).

Nu er det jo også meget længe siden jeg sidst har haft ægløsning, og kan ikke engang huske, om jeg har haft det sådan før

Det kunne da godt være at det var en lille bebs..

Kender desværre ikke til hverken det ene el andet.. Men håber VIRKELIG at det er en lille en denne gang!!  x 100 for dig!

Herfra!

Anmeld

25. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er typen som ALTID har murren og spændinger, så jeg kan vist ikke lige bidrage med det vilde. Hehe.

Anmeld

25. november 2010

Mette 28

Både min søster og jeg er ikke i tvivl når vi har haft ægløsning, vi har begge fået mens lignende smerter i dagen op til og lige efter, tror ikke det er helt unormalt man får det... Så det er nok derfor du har haft det sådan de sidste dage..

Anmeld

25. november 2010

Louisiana

Ellim skriver:

Det kunne da godt være at det var en lille bebs..

Kender desværre ikke til hverken det ene el andet.. Men håber VIRKELIG at det er en lille en denne gang!!  x 100 for dig!

Herfra!

Det håber jeg af hjertet det er  Men jeg tør slet ikke håbe på noget... Vil ikke skuffes alt for meget, så tør slet ikke sætte mine forhåbninger op.

Tak og lige så mange  tilbage til dig

Anmeld

25. november 2010

Louisiana

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg er typen som ALTID har murren og spændinger, så jeg kan vist ikke lige bidrage med det vilde. Hehe.

Øv, det må da være irriterende  Men tak for, at du gad svare

Anmeld

25. november 2010

Louisiana

Mette 27 skriver:

Både min søster og jeg er ikke i tvivl når vi har haft ægløsning, vi har begge fået mens lignende smerter i dagen op til og lige efter, tror ikke det er helt unormalt man får det... Så det er nok derfor du har haft det sådan de sidste dage..

De første dage slog jeg det også hen og gav ægløsningen skylden, men nu er det 5 dage siden ægløsning... Synes bare det er længe, at kunne mærke en ægløsning  Men det er jo muligt, at det bare er det

Anmeld

25. november 2010

Mette 28

Her anden gang hvor jeg smed min p piller, kunne jeg mærke det fra ægløsning til mens, nåede dog kun at prøve det 2 gange inden jeg blev gravid igen så mon ikke du har det som jeg har...

Anmeld

25. november 2010

SSL

Louisiana28 skriver:

Hej piger

Min veninde har mens. lign. smerter faktisk, når hun en sjælden gang har ÆL  Så det lyder da rigtigt i mine ører.. Jeg mærker ikke min overhoved.. Min veninde gør, og hun har forhøjet mandligt hormon, så hun har det kun hver 3. - 4. måned.. Så hun mærker det tyyydeligt.. Så tænker, nu du ikk har haft ÆL længe, at du netop mærker det når du endelig har det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.