Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jarnsaxa skriver: Hej alle I skønne kommende mødre! Ud fra doodle-kalenderen kan jeg se, at alle kan lørdag d. 15. januar 2011. Vi fastlægger derfor denne dato for vores gruppemøde Det bliver hjemme hos mig, Anne Freja, på Frederiksberg. Jeg tænker, at I kan komme kl. 13. Hvad siger folket til det? Glæder mig virkelig til at se jer
Hej alle I skønne kommende mødre!
Ud fra doodle-kalenderen kan jeg se, at alle kan lørdag d. 15. januar 2011. Vi fastlægger derfor denne dato for vores gruppemøde
Det bliver hjemme hos mig, Anne Freja, på Frederiksberg. Jeg tænker, at I kan komme kl. 13. Hvad siger folket til det?
Glæder mig virkelig til at se jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: den er jeg så meget med på
den er jeg så meget med på
Sejt !!
Jeg er os på.. Får vi nærmere besked om adresse? måske et telefon nummer, hvis man ikke kan finde det?
Baby-støv skriver: Jeg er os på.. Får vi nærmere besked om adresse? måske et telefon nummer, hvis man ikke kan finde det?
uhh ja god ide
Kay skriver: uhh ja god ide
ellers kan man lede længe efter den rigtig adresse....
Jeg glæder mig...
nattergalen skriver: Hejsa søde før mødre Kan jeg også nå at skrive mig på selvom det er med så kort varsel? Det lyder nemlig super hyggeligt
Hejsa søde før mødre Kan jeg også nå at skrive mig på selvom det er med så kort varsel? Det lyder nemlig super hyggeligt
Det kan du da ihvertfald, alle er velkomne
Det er lørdag d. 15. januar på Frederiksberg!
Jarnsaxa skriver: Det kan du da ihvertfald, alle er velkomne Det er lørdag d. 15. januar på Frederiksberg!
nattergalen skriver: Tak så vil jeg se frem til det.. Går ud fra der kommer en pb med adresse og lign.. Kram herfra..
Tak så vil jeg se frem til det.. Går ud fra der kommer en pb med adresse og lign.. Kram herfra..
Jeps, det gør der
Vi glæder os til at se dig
Ihhh hvor hyggeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128