"Førgraviditets"-mødregruppe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

SSL

Jarnsaxa skriver:

Haha, ja det er ret smart, jeg bruger det i ret mange sammenhænge.. Det er det nemmeste, så kan man bedre overskue, hvem der kan, hvornår :p

JA!! Den skal jeg da huske på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

twinny

Jeg er fra lyngby

Anmeld

27. november 2010

Jarnsaxa

Hej alle I søde kommende mødre

Gruppen bliver afholdt enten lørdag d. 8. eller lørdag d. 15., så hold lige de dage fri indtil videre Skal nok vende tilbage, når den præcise dato er sat.

P.s. Husk at abbonnere på denn tråd

Anmeld

27. november 2010

CmarianN

Jarnsaxa skriver:

Hej tøser!

Inspireret af tråden "Øv - er ked", har Ellim herinde og jeg snakket om, at det måske kunne være rart for os tøser, der super gerne vil have baby og har ventet længe, men ikke fået, at mødes og snakke om nogle af de ting, der er svære i vores situation. Det er nogle gange nemmere at fortælle ting til andre, der er i samme båd som én selv, og kan forstå nogle af de tanker, man render rundt med.

Jeg lægger gerne hus til, og jeg bor på Frederiksberg.

Skriv jer rigtig gerne på i denne tråd, hvis I har lyst til at mødes, så finder vi en dato i fællesskab

fra Jarnsaxa

P.S. .. denne tråd er ikke til en diskussion om, hvorvidt sådan en "gruppe" er nødvendig. KUN til interesserede, tak!

Heysa!

Det ville jeg nu SUPER gerne, men bor selv helt ovre på vestkysten, så det er en støre "operation" at skulle komme helt til Fredeiksberg  øv øv øv øv øv øv og bobbelt ØV!!!

Anmeld

27. november 2010

Jarnsaxa

CmarianN skriver:

Heysa!

Det ville jeg nu SUPER gerne, men bor selv helt ovre på vestkysten, så det er en støre "operation" at skulle komme helt til Fredeiksberg  øv øv øv øv øv øv og bobbelt ØV!!!

Ih, hvor ærgeligt!

Altså, det ser ud til at blive d. 8. eller 15. januar, bare så du ved det

Anmeld

27. november 2010

CmarianN

Jarnsaxa skriver:

Ih, hvor ærgeligt!

Altså, det ser ud til at blive d. 8. eller 15. januar, bare så du ved det

Hvis min søster er flyttet i egen lejlighed derovere, så jeg kunne overnatte ved hende evt. ku jeg altså godt overveje det meget kraftigt  "abbonerer" på tråden, så følger med

Anmeld

27. november 2010

Jarnsaxa

CmarianN skriver:

Hvis min søster er flyttet i egen lejlighed derovere, så jeg kunne overnatte ved hende evt. ku jeg altså godt overveje det meget kraftigt  "abbonerer" på tråden, så følger med

Okay, sejt! Jamen du skal være så velkommen

Anmeld

29. november 2010

Jarnsaxa

Hej alle I skønne kommende mødre!

Ud fra doodle-kalenderen kan jeg se, at alle kan lørdag d. 15. januar 2011. Vi fastlægger derfor denne dato for vores gruppemøde

Det bliver hjemme hos mig, Anne Freja, på Frederiksberg. Jeg tænker, at I kan komme kl. 13. Hvad siger folket til det?

Glæder mig virkelig til at se jer

Anmeld

29. november 2010

Ellim

Jarnsaxa skriver:

Hej alle I skønne kommende mødre!

Ud fra doodle-kalenderen kan jeg se, at alle kan lørdag d. 15. januar 2011. Vi fastlægger derfor denne dato for vores gruppemøde

Det bliver hjemme hos mig, Anne Freja, på Frederiksberg. Jeg tænker, at I kan komme kl. 13. Hvad siger folket til det?

Glæder mig virkelig til at se jer

Jeg er TOTALT på

Anmeld

29. november 2010

Jarnsaxa

Ellim skriver:

Jeg er TOTALT på

Hurraaa

Det bliver så hyggligt. Mor-Ellim. Hihi. Det er rart at lege mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.