Er mens-smerter okay ?? (ang graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. august 2008

Anja

Jeg er vågnet flere gange i nat pga noget som jeg bedst kan beskrive som mens-smerter. Jeg har dem også nu her til morgen og de er så stærke, at hvis jeg bare havde mens så havde jeg snuppet et par panodiler.

Er det normalt nok ?? Har aldrig prøvet det før ....

Håber at I erfarne kvinder kan hjælpe lidt !

Anja 32+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

bette

hmm måske du skulle give fødegangen et kald??

det eneste bud jeghar er at det kunne være ligament smerter.. men det kan jo være så meget.. (H)

Anmeld

23. august 2008

bette

hvor har du ondt henne i maven?

Anmeld

23. august 2008

mor til en del

Jeg ville helt klart kontakte fødegangen, eller vagtlægen, det kan være så meget bla. blærebetændelse, som jo kan sætte en fødsel igang.....

Afsted med dig....

Lisbeth.

Anmeld

23. august 2008

Anja

bettemouse skriver:

hvor har du ondt henne i maven?

Føles som den nederste del af maven - og det går lidt over i lænden.

Anmeld

23. august 2008

Anja

Mor til en del skriver:

Jeg ville helt klart kontakte fødegangen, eller vagtlægen, det kan være så meget bla. blærebetændelse, som jo kan sætte en fødsel igang.....

Afsted med dig....

Lisbeth.

Har også overvejet at ringe til fødegangen, men vil jo helst ikke lyde hysterisk :-o Desuden er manden på job og kommer først hjem kl 15, så hvis de vil tjekke mig kan jeg alligevel ikke rigtigt komme der op før derefter :S

Anmeld

23. august 2008

Lise

Jeg havde det under hele min graviditet med Simon - så det behøver altså ikke at betyde noget. Men hvis du er nervøs så kan du altid ringe til fødegangen og fortælle om hvordan dine smerter føles :)

Og til mig sagde de at jeg aaaaaltid skulle ringe hvis der var noget - hellere én gang for meget!

Anmeld

23. august 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Jeg er vågnet flere gange i nat pga noget som jeg bedst kan beskrive som mens-smerter. Jeg har dem også nu her til morgen og de er så stærke, at hvis jeg bare havde mens så havde jeg snuppet et par panodiler.

Er det normalt nok ?? Har aldrig prøvet det før ....

Håber at I erfarne kvinder kan hjælpe lidt !

Anja 32+4

Det kan også godt bare være plukveer, men normalt bør de ikke gøre ondt... jeg snakkede med lægen den ene dag, fordi jeg havde ondt i maven (netop der hvor du forklarer) og ja det tog han ikke så tungt... Men jeg synes da helt klart at du skal kontakte fødegangen (hvis du er i tvivl)....

Betina

Anmeld

23. august 2008

Tynen

Hmm.. det er dælme svært at huske..
Men synes jeg kan mindes at jeg havde det gennem hele graviditeten.

Jeg ringede op på fg, da jeg en dag havde været rigtig øm og haft lidt ondt og hun sagde at jeg skulle komme op og blive tjekket.
de fandt ud af at jeg havde en blærebetændelse og en streptokok infektion (NUMS!) og røg på pencillin.

MEN - Det behøver jo slet ikke at være det.

Du kan da altid ringe op og høre hvad de synes.
Det kan jo være de kan give dig et svar over telefonen :)

Held og lykke med det - Fik et helt chok over at du allerede er så langt alligevel.
Synes det var i går at der stod du var i uge 17 ;)

Anmeld

23. august 2008

Loggidut

ja, jeg ville nok også blive tjekket...bare sådan fordi...så har du fjernet alt tvivl!
Men
det er jo ganske normalt, og lyder som plukveer, plukveer som jeg husker dem er tit beskrevet lige som menssmerter, og måske har det også noget med at gøre at alle muskler giver sig nu, du er jo ved at være ret langt henne:D

men det du skriver om lyder meget som det jeg havde lige inden jeg fødte, så hvad en siger der gør ondt, er måske ikke det den næste mærker og føler...det er jo så forskelligt!
blev du klogere, næææ ikke en disse, så ring på fødegangen og snak med dem, det er dem der er mestrene inden for det her fag, og tænk om du kunne stjæle en ekstra omgang hjertelyd(L) (jeg mener hvis du kommer derud!)

jeg håber du snart får det bedre!;)

knus fra sloggi, der også lige blev helt paf over hvor langt du lige var henne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.