Første mavebillede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Riksen

blomst84 skriver:

Flot flot mave du har dig og ja dejligt at se en opdatering ! Er ikke selv for god til det heller

Tak!

Nej, det er jo liiige det med at gøre det - nogle gange kan der være langt fra tanke til handling, i hvert fald hos mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Riksen

Elvers skriver:

Hold op, hvor ser du godt ud! Det er virkelig en fin mave - den sidder helt perfekt!

Jeg har også overvejet at skulle lægge det første mavebillede ind, men det er faktisk mere grænseoverskridende end jeg havde troet

Klø på med specialet, så kommer der en guldklump som belønning en gang i januar

Kæmpe kram

Tak, Laura!

Ja, det er faktisk ret grænseoverskridende, men eftersom så mange andre gør det, tænkte jeg at nu måtte det være - kunne jo ikke blive ved med at læse og kommentere andres fine mavebilleder, når jeg ikke selv delte ud. Og jeg kan sagtens forstå din tøven - det er også derfor, jeg først er kommet i gang nu, hvor der er under to måneder til termin. Men jeg vil da glæde mig til at se dit første mavebilled, når du engang får tid og overskud til det.

Ja! Jeg glæder mig så meget til at få min belønning

Kæmpe kram tilbage

Anmeld

25. november 2010

Riksen

18januar/kats skriver:

Nåhhh Rikke, så fin din mave er - du ser bare så flot ud!
- og du er mere modig end mig, kan jeg se

Det bliver da befriende at aflevere specialet.. og sikkert også lidt skræmmende at ”give slip”- men på den gode måde.
Men hvor bliver det dejligt, at du så kan nyde den sidste tid som gravid med hyggeindkøb etc, inden din lille Karla kommer til verden.

Og så er det da ret fornemt, at kunne præsenterer to så flotte titler snarligt

Kram til dig

Ih altså, mange tak!  Hi hi, tja, jeg er måske lidt mere modig end dig, men det har nu også taget evigheder at få taget mig sammen til at lægge mig selv ud på nettet til skue, så... det går vel lige op?

Ja, det bliver så befriende at aflevere, men også ret skræmmende, for så er studielivet slut, og man skal ud i den virkelige verden, og hvad nu med karakteren?  Men altså, der er vel i bund og grund intet, der kan slå at skulle være mor (selvom man gerne vil klare sig godt)? Og jeg kan jo ikke gøre andet end at tage en dag ad gangen, og det er så det, jeg vil gøre.

Kram tilbage

Anmeld

25. november 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Tusind tak

Ja, nu fik jeg endelig taget mig sammen til at giver jer en update, da jeg lige havde overskud til det - og det var da også på høje tide.

Jeg satser stærkt på at holde fri fra lillejuleaften til og med 2. juledag, for derefter at gå i gang med gennemlæsning og kreative input, men nu må vi se, om det holder. Ja, de sidste mange år har julen altid været en meget tidsbegrænset hyggestund, fordi der har ligget eksaminer i januar - og jeg har hadet det hvert år. Så i år vil jeg glæde mig til en lille smule juleferie, og så ellers barselshygge i det nye år

Hvordan ser det ud med din barsel og eksaminer? Når du at tage en eksamen inden fødslen? Eller er du gået på barsel allerede? Du må undskylde, hvis du allerede har skrevet det, men jeg er meget glemsom i disse dage pga. specialet.

Det lyder som en god ide med fri til jul, det vil helt sikkert være dig vel undt - du har jo arbejdet benhårdt!

Jamen, jeg går på barsel fra mit arbejde d. 16. december (sidste vagt d. 14.) - ooog jeg tæller ned! Jeg glæder mig helt vildt til at få det overstået, så jeg kun behøver at koncentrere mig om eksamen. Jeg skal dog have alle vagterne med for at få så mange barselsdagpenge som muligt, men det går også nok, selvom jeg også godt kan begynde at mærke, at det er hårdt.

Jeg har to eksaminer i dette semester. Den ene ligger egentligt ml. uge 2 og 4 i januar, men jeg har søgt om at skulle tidligt op (det er en mundtlig eksamen), så den skal jeg op i d. 15. og 16. december. Der ud over har jeg en skriftlig opgave der skal afleveres d. 4 januar. Her håber jeg, at jeg er færdig inden jul - og indtil videre bliver jeg i troen.

Og nej, tror vist ikke jeg har skrevet det nogen steder før, så det er bare dejligt du spør'.

Anmeld

25. november 2010

PeruBaby

Skøn mave!! Du ser rigtig, rigtig fin ud 

Anmeld

25. november 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Det lyder som en god ide med fri til jul, det vil helt sikkert være dig vel undt - du har jo arbejdet benhårdt!

Jamen, jeg går på barsel fra mit arbejde d. 16. december (sidste vagt d. 14.) - ooog jeg tæller ned! Jeg glæder mig helt vildt til at få det overstået, så jeg kun behøver at koncentrere mig om eksamen. Jeg skal dog have alle vagterne med for at få så mange barselsdagpenge som muligt, men det går også nok, selvom jeg også godt kan begynde at mærke, at det er hårdt.

Jeg har to eksaminer i dette semester. Den ene ligger egentligt ml. uge 2 og 4 i januar, men jeg har søgt om at skulle tidligt op (det er en mundtlig eksamen), så den skal jeg op i d. 15. og 16. december. Der ud over har jeg en skriftlig opgave der skal afleveres d. 4 januar. Her håber jeg, at jeg er færdig inden jul - og indtil videre bliver jeg i troen.

Og nej, tror vist ikke jeg har skrevet det nogen steder før, så det er bare dejligt du spør'.

Ih, hvor dejligt med barsel fra d. 16. Jeg stopper også på mit arbejde den dag, og jeg glæder mig rigtig meget til "bare" at skulle på barsel.

Jamen, så har du jo også travlt med både læsning og skrivning - vi må håbe at du går over tid, så du kan få den mundtlige eksamen med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.