Første mavebillede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Riksen

sandratobias skriver:

Sikke en smuk mave...  

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

VNB

piiiiiiiiiiiift piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift! hvor ser du bare KNALD godt ud! sikke en flot mave du har dig! og sikke noget mega flot hår du har!

dejlligt at læse at alt går godt, både med graviditeten og skolen!

Anmeld

24. november 2010

Riksen

VNB skriver:

piiiiiiiiiiiift piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift! hvor ser du bare KNALD godt ud! sikke en flot mave du har dig! og sikke noget mega flot hår du har!

dejlligt at læse at alt går godt, både med graviditeten og skolen!

Ih altså, tak!

Det er nu ikke lige det bedste billede af mig, da jeg generelt er ret ufotogen, så det varmer bestemt at du synes om det

Anmeld

25. november 2010

Mettemus

Yaih yaih! Hvor dejligt med både opdatering og mavebillede! Du ser jo fantastisk ud! Synes simpelthen det er så fedt, du lige får flækket et speciale sammen, mens du er højgravid  (jeg ved godt, at det ikke er noget, man bare sådan "lige" gør) Håber du bliver færdig i god til så der også er plads til at nyde julen - en årligt tilbagevendende begivenhed, i hvert fald for mit eget vedkommende, er MEGA eksamensstress lige omkring slutningen af december/starten af januar, det kunne være skønt at kunne holde fri med god samvittighed for en gangs skyld.

Igen - toplækker mor med toplækker mave!

Anmeld

25. november 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Yaih yaih! Hvor dejligt med både opdatering og mavebillede! Du ser jo fantastisk ud! Synes simpelthen det er så fedt, du lige får flækket et speciale sammen, mens du er højgravid  (jeg ved godt, at det ikke er noget, man bare sådan "lige" gør) Håber du bliver færdig i god til så der også er plads til at nyde julen - en årligt tilbagevendende begivenhed, i hvert fald for mit eget vedkommende, er MEGA eksamensstress lige omkring slutningen af december/starten af januar, det kunne være skønt at kunne holde fri med god samvittighed for en gangs skyld.

Igen - toplækker mor med toplækker mave!

Tusind tak

Ja, nu fik jeg endelig taget mig sammen til at giver jer en update, da jeg lige havde overskud til det - og det var da også på høje tide.

Jeg satser stærkt på at holde fri fra lillejuleaften til og med 2. juledag, for derefter at gå i gang med gennemlæsning og kreative input, men nu må vi se, om det holder. Ja, de sidste mange år har julen altid været en meget tidsbegrænset hyggestund, fordi der har ligget eksaminer i januar - og jeg har hadet det hvert år. Så i år vil jeg glæde mig til en lille smule juleferie, og så ellers barselshygge i det nye år

Hvordan ser det ud med din barsel og eksaminer? Når du at tage en eksamen inden fødslen? Eller er du gået på barsel allerede? Du må undskylde, hvis du allerede har skrevet det, men jeg er meget glemsom i disse dage pga. specialet.

Anmeld

25. november 2010

Pige2009

Dejligt billede

Anmeld

25. november 2010

Riksen

Baagøe skriver:

Dejligt billede

Tak

Anmeld

25. november 2010

blomst84

Flot flot mave du har dig og ja dejligt at se en opdatering ! Er ikke selv for god til det heller

Anmeld

25. november 2010

Elvers

Hold op, hvor ser du godt ud! Det er virkelig en fin mave - den sidder helt perfekt!

Jeg har også overvejet at skulle lægge det første mavebillede ind, men det er faktisk mere grænseoverskridende end jeg havde troet

Klø på med specialet, så kommer der en guldklump som belønning en gang i januar

Kæmpe kram

Anmeld

25. november 2010

Kats

Nåhhh Rikke, så fin din mave er - du ser bare så flot ud!
- og du er mere modig end mig, kan jeg se

Det bliver da befriende at aflevere specialet.. og sikkert også lidt skræmmende at ”give slip”- men på den gode måde.
Men hvor bliver det dejligt, at du så kan nyde den sidste tid som gravid med hyggeindkøb etc, inden din lille Karla kommer til verden.

Og så er det da ret fornemt, at kunne præsenterer to så flotte titler snarligt

Kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.