Da Zoe blev født FB + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Tina2

isimaven skriver:

Tak det var virkelig fantastisk
Med hensyn til moderkagen har jeg ikke hørt noget om bakterier eller nogle andre ulemper ved at føde den i vandet. Jeg syntes det var fedt at jeg ikke behøvede at knokle op af bassinet for at føde den og så at alt blod og evt. "snask" kom i vandet. Og jm syntes da også det var en god ide! Men ja som du siger underligt det er forskelligt hvad jm mener om det :/
Men fødte Zafir ikke også i region sjælland? For så hører vi nemlig under den samme hjemmefødsels ordning

Ja også region Sjælland.... Mærkeligt... Jeg spurgte min JM , for jeg fødte præcis en uge efter Zafir og havde nemlig undret mig over hun fødte den i vandet....

Min JM forstod det slet ikke, hun sagde det kunne give blodpropper i livmoderen hvis man var uheldig med bakterierne.....

Jeg kom op af vandet og ind på min seng og fødte den, og jeg så hverken blod eller snask overhovedet, de ryddede op med det samme :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

quar20

isimaven skriver:

Tak søde det var bare perfekt!!!
Jeg tror bare Zoe ville ligne sin storesøster dvs. Født 39+1 den 23. i måneden hihi Silja er fra 23. Februar 04 født 39+1

Ej hvor er det skægt Ja det lyder lidt som en alliance de har lavet ..!!

Men hvor er det bare SKØNT at alt gik SÅ dejligt

Anmeld

25. november 2010

mybaby-girl

Dejlig historie

Og STORT tillykke ..

Anmeld

29. november 2010

isimaven

Bavianis skriver:

Hold da op - jeg tror aldrig jeg har læst om en fødsel så harmonisk som din! Tillykke med den, og selvfølgelig lille Zoe

1000 tak
Det var virkelig så vidunderlig en oplevelse som man overhoved kunne tænke sig og en dejlig, smuk og nem datter jeg har fået så jeg svæver stadig på den lyserøde her knapt en uge efter
<3 <3

Anmeld

29. november 2010

Frk. Himmelblå

DEJLIG FB! Tusind tak for den! 

Og stort tillykke med den lille pige .

Anmeld

29. november 2010

isimaven

SeptemberBaby skriver:

DEJLIG FB! Tusind tak for den! 

Og stort tillykke med den lille pige .

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.