jeg er ved at lure det nu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2008

sbs78

hej med jer
alle billeder skal lige godkendes først, før de vises:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

BellaT

hej med jer
alle billeder skal lige godkendes først, før de vises:D

Åh nåe! Okay. Men er billedet mon uploadet når jeg bliver "smidt af" til sidst?

Anmeld

18. februar 2008

linemus

Det tror jeg altså ikke. Jeg mener da, jeg kom videre...

Anmeld

18. februar 2008

sbs78

pas. men det er henrik der godkender dem, hvis der ikke er kommet billeder på i morgen så skriv til han på den tråd der hedder baby.dk(C)

Anmeld

18. februar 2008

BellaT

pas. men det er henrik der godkender dem, hvis der ikke er kommet billeder på i morgen så skriv til han på den tråd der hedder baby.dk(C)

Hej til dig forresten. Og mange tak.

Knus fra Helle...

Anmeld

18. februar 2008

sbs78

Knus fra Helle...

Det var så lidt:P Kan se du er fra Egtved, det er jo ikke langt fra kolding. Vi er nogle stykker her inde fra som skal mødes på fredag. Det kunne være hyggeligt hvis du ville med;)

Anmeld

18. februar 2008

BellaT

Knus fra Helle...

Det var så lidt:P Kan se du er fra Egtved, det er jo ikke langt fra kolding. Vi er nogle stykker her inde fra som skal mødes på fredag. Det kunne være hyggeligt hvis du ville med;)

Det lyder da sjovt og fristende, når det er så tæt på jo. Hvis det altså er i Kolding I skal mødes? Men måske jeg lige skulle lære nogle herinde at kende først. I har vel planer om at mødes igen engang?

Anmeld

18. februar 2008

sbs78

det er kun anden gang vi skal mødes, der er også ander helt nye der skal med:) det er i noget vi kalder kvarterhuset, hvor vi mødes, et rigtigt fint sted:P

Anmeld

18. februar 2008

BellaT

det er kun anden gang vi skal mødes, der er også ander helt nye der skal med:) det er i noget vi kalder kvarterhuset, hvor vi mødes, et rigtigt fint sted:P

Okay. Hvor mange kommer til det? Hvorhenne er det i Kolding? Hvornår?
Nå, jeg må logge af nu og komme i seng. Håber at skrives ved imorgen.:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.