jeg er ved at lure det nu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

Loggidut

man kan se hvem der har skrevet indlægget...og så kan man se hvor mange svar der er på det...og til sidst, hvem der har svaret sidst...men jeg kan så ikke finde hoved og hale i samenhænget i de indlæg...lol...sig til hvis jeg har gætter forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

ivfmarie

ja ja, den del giver sig selv...
men skal man så huske fra gang til gang hvor mange svar der var?
Men ellers har jeg måske luret at det indlæg der sidst er skrevet noget til står øverst?

Anmeld

18. februar 2008

Marco2

Hos mig kommer der en grøn bog eller noget ud for de indlæg hvor der er nyt...tror jeg...

Anmeld

18. februar 2008

BellaT

Ja, jeg tror faktisk at det er ganske smart, når man liiige finder ud af det. Tror jeg. Jeg er ikke helt med endnu. Kommer nok. Lige om lidt. Men jeg kan ikke lægge/ligge et profilnillede ind... 8(

Anmeld

18. februar 2008

Loggidut

ja de her små smilyes er da søde...og det kan jeg sgu heller ikke stave til...harhhhh ha...well...i ved hvad jeg mener...dem her 8D :D

Anmeld

18. februar 2008

linemus

Ja, jeg tror faktisk at det er ganske smart, når man liiige finder ud af det. Tror jeg. Jeg er ikke helt med endnu. Kommer nok. Lige om lidt. Men jeg kan ikke lægge/ligge et profilnillede ind... 8(

Hvad går der galt? Mit tog ret lang tid om at uploade... Er det det?

Anmeld

18. februar 2008

BellaT

Hvad går der galt? Mit tog ret lang tid om at uploade... Er det det?

Hej og dejligt at se dig her også!
Det tager vildt lang tid og så til sidst ryger jeg af nettet???

Anmeld

18. februar 2008

ivfmarie

husker I at gøre pics mindre?

Anmeld

18. februar 2008

linemus

[citat]husker I at gøre pics mindre?[/citat] Hov, sku' du ikke i seng? Ja, mit fyldte kun 44 kb, så det burde ikke være noget, men vores forbindelse er desværre helt af h.... til i dag, så det er nok det. Men ja, måske er dit billede for stort, Helle?

Anmeld

18. februar 2008

BellaT

[citat] [citat]husker I at gøre pics mindre?[/citat] Hov, sku' du ikke i seng? Ja, mit fyldte kun 44 kb, så det burde ikke være noget, men vores forbindelse er desværre helt af h.... til i dag, så det er nok det. Men ja, måske er dit billede for stort, Helle?[/citat] Ja, det er meget muligt. Prøver med et mobilbillede så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.