unge mødre.. igen, igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Nalle

SSL skriver:

NEMLIG!!  

Jeg ville også gerne være moar, da jeg var 18år og sammen med min eks, og JEG er lykkelig for skæbnen ikke ville det samme som jeg, så fra min side, er jeg glad for 3 ekstra år i bagagen, der er sket meget  Men NU er tiden, og det kan jeg mærke helt ind til ribbenene Så et par år i bagagen kan være godt for nogen, men skidt for andre

Og dejligt at hører, at du får tid til det, det er vigtigt for én selv også, ikk  Men tit følger det en vennekreds, sjovt nok - men som regel er ens veninder også dét sted man selv er, synes jeg i hvert fald.. Vi er en veninde flok med børn eller baby planer

Børn er nok det sidste mine venner tænker på, håber jeg for dem ej, men kan godt mærke på folk om de er klar til det eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

SSL

Nalle skriver:

Børn er nok det sidste mine venner tænker på, håber jeg for dem ej, men kan godt mærke på folk om de er klar til det eller ej

Haha, så er det nok meget sundt ja, at de venter, når du skriver sådan

Anmeld

25. november 2010

Magsen

Ranarupta skriver:

Tak - tråden er læst

Hm... jeg kan ikke komme med egne erfaringer, da jeg vist kendetegnes som gammel mor
Jeg var 31, da Albert kom til verden. Det er lidt ældre, end jeg havde tænkt mig, men naturen og livet ville det anderledes.

Alligevel kan jeg komme med lidt erfaringer, for indimellem er der nogle hårde tråde herinde.
De unge mødre får en hård medfart af andre mødre, der mener, at det er helt ok at sige sin mening på en måde, der intet konstruktivt medfører.
Dermed er der to hovedgrupper og nogle undergrupper.
De to grupper er unge mødre og de "modstandere", der har en dum måde at ytre sig på. Og så går de ellers i krig. Og det kan blive rigtigt grimt. Og når det så bliver rigtigt grimt, så er der ikke nogle af de to parter, der lytter til de andre.

Undergrupperne taler oftest pænt til hinanden, selvom de er uenige og bliver dermed hørt - og så har de den gode debat.

Hm... Jeg ævler vist. Fik jeg egentlig svaret dig mon?  

ja du gjorde, med en god forklaring enda hehe

Anmeld

25. november 2010

Magsen

Nalle skriver:

Hej smukke

Kan godt forstå dit sure opstød, nu har jeg været ung mor i 2 år.
Og foredommene stopper aldrig, før man er like.. 30 år!

Folk skal altid finde et eller andet,og de gør det!
Jeg har lært at lukke af, og kun hører på mine venner og familie som siger jeg er en fanastisk mor til mine børn!

Og det ved jeg du også er

mange tak for det søde

men altså jeg har faktisk slet ikke lagt mærke til nogle fordomme? hvor er det du/i hører så meget om fordomme? altså er det her inde på siden eller også ude i den rigtige verden ??

Anmeld

25. november 2010

Magsen

riepigen skriver:

tror desvære man må leve med nogle fordomme når man er ung mor, jeg fik mit første barn da jeg kun var atten og det var bestemt ikke planlagt, folk spørger mig tit om jeg ville gøre det igen hvis jeg fik valget og det syns jeg er et lidt underligt spørgsmål for selvfølgelig ville jeg da det, kan godt være jeg ville forslå andre atten årige at vente lidt men jeg har jo haft alle de vidunderlige stunder med mit barn og ku ik forestille mig et liv uden. jeg vil sige at der er mange ting jeg har måtte vælge fra men dem har jeg med glæde ofret til fordel for det vidunderlige liv jeg har med mine børn. og ja det kan da være hårdt en gang i mellem, med det som er det sværeste er at folk en gang i mellem forventer jeg er en dårlig mor fordi jeg kun er 23. men heldivis lære man at fokusere på det vigtigste nemlig kærligheden til sine børn, og ja jeg er da vist på ingen måde baby forskrækket nr. tre er jo på vej

holda da op, 23 og 3 børn :p !! hehe

Anmeld

25. november 2010

Nalle

Maggieh skriver:

mange tak for det søde

men altså jeg har faktisk slet ikke lagt mærke til nogle fordomme? hvor er det du/i hører så meget om fordomme? altså er det her inde på siden eller også ude i den rigtige verden ??

Det har nok mest været på nettet.
Og familien da vi så skulle have nummer to.

Men synes det er så fedt at bevise for folk at de har sku ikke noget at komme efter

Selv sundhedsplejesken siger det længe siden hun har mødt så moden en 17 årig, dengang jeg fødte min datter, og fik det bekræftet af lægen igen igår til Victorias 2 års undersøgelse, at vi havde en datter der trvies super godt

Anmeld

25. november 2010

riepigen

Maggieh skriver:

holda da op, 23 og 3 børn :p !! hehe

ja der er godt gang i den hjemme hos os nr. tre ankommer først til April men har en søn på 5 og en datter på næsten 2. og man kan vist rolig sige at der er et vidunderligt børne kaos herhjemme men efter nr tre er det altså os slut. skal jo os gerne nå at blive færdig med at læse engang..hehe

Anmeld

25. november 2010

Maise

Nalle skriver:

Nu det heller ikke alle unge mødre der er enlige mødre, så vi har vores kære mænd til at støtte os og være der for os!

min veninde er skam hverken ung eller enlig og bor på samme gård som sine forældre sammen med kæresten, men med opgaver, aftenvagter, se sit barn , holde et hus, rengøring osv, er hun presset, men hun har dertil også mange venner hun har behov for at se, altså meget aktivt social liv.

Anmeld

25. november 2010

Magsen

Nalle skriver:

Det har nok mest været på nettet.
Og familien da vi så skulle have nummer to.

Men synes det er så fedt at bevise for folk at de har sku ikke noget at komme efter

Selv sundhedsplejesken siger det længe siden hun har mødt så moden en 17 årig, dengang jeg fødte min datter, og fik det bekræftet af lægen igen igår til Victorias 2 års undersøgelse, at vi havde en datter der trvies super godt

når okej ..

ja det tror jeg gerne :p

ej hvor godt, selvf. gør hun det

Anmeld

25. november 2010

Magsen

riepigen skriver:

ja der er godt gang i den hjemme hos os nr. tre ankommer først til April men har en søn på 5 og en datter på næsten 2. og man kan vist rolig sige at der er et vidunderligt børne kaos herhjemme men efter nr tre er det altså os slut. skal jo os gerne nå at blive færdig med at læse engang..hehe

puha, du kommer sku til at have nok at lave hehe

ja det jo det hehe :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.