Pigetøj str.56-62

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.072 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Jules

MERE TØJ PÅ SIDE 2

Overalls - 50 kr.

Stribet dragt - 50 kr.

Du betaler porto :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Jules

Er til at handle med de damer :)

Anmeld

3. december 2010

Den lykkelige

Jules skriver:

Overalls - 50 kr.

Stribet dragt - 50 kr.

Sparkedragterne - 25 kr stykket.

Bukserne - 30 kr.

Blusen Str.62 - 15 kr.

Du betaler porto

Jeg vil gerne købe de der overalls, bukserne, de 3 sparkedragter.. Drudover vil jeg gerne købe alle de bodyer du har i din anden tråd til 60 kr.. Hvad skal du have for alt det??

Anmeld

3. december 2010

Jules

milopilo skriver:

Jeg vil gerne købe de der overalls, bukserne, de 3 sparkedragter.. Drudover vil jeg gerne købe alle de bodyer du har i din anden tråd til 60 kr.. Hvad skal du have for alt det??

For overallsene +bukser + sparkedragterne kan vi sige 170 også betaler jeg porto. Afventer lig ang bodyr da der var en anden der spurgte først.... Men skal nok give lyd så snart hun har :)

Anmeld

3. december 2010

Den lykkelige

Jules skriver:

For overallsene +bukser + sparkedragterne kan vi sige 170 også betaler jeg porto. Afventer lig ang bodyr da der var en anden der spurgte først.... Men skal nok give lyd så snart hun har

Ok så kan vi lige aftale nærmere når hun har svaret.. For så vil jeg meget gerne købe det

Anmeld

3. december 2010

Jules

milopilo skriver:

Ok så kan vi lige aftale nærmere når hun har svaret.. For så vil jeg meget gerne købe det

Jeg fandt 7 langærmede bodyer i str.56 og 10 stk kortærmede i 62 som du kan få med i for 100 kr. For så stiger portoen nemlig :( Ville gerne tage billede med kæresten har det i bilen. Men kan gøre det senere idag hvis du gerne vil se dem. Der er nogen med søde ænder og bamser. 

Anmeld

3. december 2010

Den lykkelige

Jules skriver:

Jeg fandt 7 langærmede bodyer i str.56 og 10 stk kortærmede i 62 som du kan få med i for 100 kr. For så stiger portoen nemlig Ville gerne tage billede med kæresten har det i bilen. Men kan gøre det senere idag hvis du gerne vil se dem. Der er nogen med søde ænder og bamser. 

Ok men vil gerne lige se dem først.. Så hvis du vil sende billeder senere.. Hvis ikke hun springer fra hende den anden..

Anmeld

3. december 2010

Jules

milopilo skriver:

Ok men vil gerne lige se dem først.. Så hvis du vil sende billeder senere.. Hvis ikke hun springer fra hende den anden..

Det er bare ok :) Jeg ligger dem ind så snart de er taget. Kan prøve med mobilen og se om de blir nogenlunde ordenlige at se på.

Anmeld

3. december 2010

Den lykkelige

Jules skriver:

Det er bare ok Jeg ligger dem ind så snart de er taget. Kan prøve med mobilen og se om de blir nogenlunde ordenlige at se på.

Ok tak..  

Anmeld

3. december 2010

Jules

milopilo skriver:

Ok tak..  

Her kommer de :)

Har lagt mere tøj til salg også ;)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.