Dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. august 2008

Lulle25

Vi skal desværre til at finde en dp i stedet for vs, der ellers er vores 1.prioritet:'( Jeg kan ikke have tanken om at min datter skal i gæstedagpleje og synes bare i det hele taget bedst om vuggestuer (nok fordi min store pige har gået i en sådan;)) Nu ligger landet sådan at vi i går fik et tilbudhos en der ikke bor så langt fra os (har ikke pladsgaranti, så derfor bliver det i vores område) Nå men dpén røg,så vi takkede nej, men kom til at tænke på, hvad nu hvis jeg ikke får tilbudt en anden??? Mathilde står nr. 1 i vores område til dp. Nå men mit spørgsmål til jer er så om I havde taget en ryger eller om i havde taget chancen ligesom os? Kh Louise:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2008

Marco2

Havde så absolut takket NEJ! Er så totalt antiryger, så det ville være totalt udelukket. Bare tanken om at få mit barn hjem og det lugter af røg....bvadr.

Ved godt at de ikke må ryge mens ungerne er der og alt det der, men det kan ikke undgåes at dere stinker af røg, og at der er en masse vamle partikler i huset, på møblerne, igulvtæppet mm når der bliver røget der, når børnene ikke er der.

Ja, det var så min mening ... LOL.

AG - antiryger så det basker.

Anmeld

22. august 2008

Lulle25

Har det selv på samme måde, og tror da også de ryger når børnene sover, gad slet ikke og have hende ved en dp med abstinenser, total stress faktor og have abstinenser og passe børn, ellers tak.

Men tak for svaret dejigt der er nogen der forstår en :):)

Anmeld

22. august 2008

Anja

Vi havde også takket nej til en dp der ryger ! Er også totalt antirøg og har et totalt røgfrit hus !

I vores kommune har man mulighed for at skrive på selve dp ansøgningen at man ønsker en ikkeryger dp, så tror aldrig vi ville få tilbudt en ryger, men altså nej tak - så hellere tage chancen og vente på et andet tilbud.

Anmeld

22. august 2008

Mary

Da Juliane skulle ud og passes for første gang, blev vi som det første tilbudt en ryger, og vi sagde nej lige på stedet! Det ville vi bare ikke være med til. Der er ingen der ryger herhjemme, er super fanatisk ikke-ryger, så jeg ville finde det enormt modsigende og forkert at sende mit barn hen til et hjem med røg.

Vi fik et par dage efter et nyt brev om at Juliane kunne starte i vuggestue, og det synes vi bare var helt i orden :D Vi er så glade for den vuggestue, og Annika går nu samme sted (L)

Anmeld

22. august 2008

Lene76

jeg vilhelt klart osse ha takket nej.... og det er tiltros for jeg selv er dper... dette gælder osse hvis mine dp børn ska i gæstepleje så "prøver" jeg at præge min kollega der planlægger hvor de ska hen for jeg vil ik ha at Viktor ska til en ryger...

Som Ag skriver så må de jo ik ryge der hvor børnene er, og her i Århus må de faktisk hellere ik ha ryger i det rum når hun har fri.....og den regl er der jo delte meninger om, for det er jo et privat hjem. Og for at det ik ska være løgn så er det ofte de forældre der er mest emsige med hensyn til at deres unger ik må være hos en ryger som så selv kommer og stinker af røg.... så lækkert at være dp og ikkeryger ( her hos mig er vi total antiryger, her er aldrig nogen der har røget indenfor) også kommer der et barn og sin forældre med en taske el overtøj som STINKER af røg mums....+o(

Nå men Anja det jeg vil sige er jeg vil ha sagt nej hvis det var en ryger.... håber snart i får en anden plads tilbudt.

Knus fra Lene, som havde weekend kl 13 da ale dp børn var hentet...dog har ejg stadigvæk viktor men han sover

Anmeld

22. august 2008

bette

ville ogaså have takket nej!!! med stort N..!
jeg vil ik have en unge hjem som stinker af røg og vil absolut ikke udsætte mit barn for røg.. overhovedet!
så jeg ville ihvertfald sige nej tak og vente på noget andet.
der er heller ingen der må ryge i min lejlighed og sådan er det bare..
(H)

Anmeld

22. august 2008

Lulle25

Det er super I har det på samme måde(H) Kunne slet ikke sende hende afsted til et rygerhjem hvor der er så usundt miljø+o(

Så håber bare jeg får tilbudt en anden ellers har vi et problem:S Men kryds fingre og tusind tark for jeres svar:)
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.