Viktors 1 års undersøgelse......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

209 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2008

Lene76

hehe jeg har en basse på 12 kg og 81 cm så stor flot fyr om min læge sagde....;) men 12 moren er i chok, storsøsteren vejde 12 da hun blev 2 år... så han skå nok blive en ordenlig klepert:) (L)
forresten så gik han selv 7 skridt igår, så nu går der nok ik længe før han går selv.

hvor stor var jeres?

Knus fra Lene, dejligt med sovnde dpbørn (formiddagslur)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2008

Marco2

Ja, sikke en flot stor dreng. - Vi har sgu stadig ikke været afsted. Kalkulerer lidt med at hun bliver syg, så det skal helst være en fredag, så det ikke betyder så meget.... MEn jeg er spændt på hvad lægen siger. Sidst fik hun jo sat en masse tanker igang i hovedet på mig pga vægten, men det er jeg noget bedre rustet til at kunne tackle denne gang. Mor ved bedst! ;) AG - som ikke har en skid at lave på jobbet :-) ..så nu skal jeg til at surfe efter de første sko til Emily, Finde liiige de sko hun skal ha' og dereefter en shop der har dem, så hun kan komme ned og prøve.

Anmeld

22. august 2008

Anja

Elias var 82 cm og vejede 10,7 kg til sin 1. årsundersøgelse - som jo for pokker snart er TO mdr siden !! Tiden flyver afsted, de små bliver alt alt for hurtigt store, synes jeg nogle gange :-o

Og ja, ham Viktor må da have nogle gode lårbasser :P

Anmeld

22. august 2008

Joan ( Smallie )

Niels vejet 11,33 og var 77 cm så han er også en basse. Det er jo så også ved at være en månede siden.

Anmeld

22. august 2008

Astrid P

Smilla: 11,6 kg fordelt på 79 cm!

Anmeld

22. august 2008

Lene76

nåh jamen så er Viktor jo ik den enste der er en basse:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.