Bordopvasker sælges!! BILLEDER :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
659 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Holm88

Opvaskemaskinen har fire programmer, Program Auto 45-70°C, Quick 50 og EnergySaver funktion og tre temperaturer. Fleksibel kurv med hylder til kopper og glas, som holder hele seks IEC kuverter. Den unikke spolerarm giver altid et perfekt resultat!

Der er plads til ret meget i denne lille opvaskemaskine.. Den er 1½ år gammel, har ingen kvittering, men har aldrig haft problemer med den.. Nypris ligger mellem 3495 kr - 3575 kr.

Sælges til 1500 kr.... Sælges da jeg skal flytte sammen med kæresten, der har opvasker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

DM88

Jeg er super interesseret!!

Hvor i landet bor du????

Anmeld

23. november 2010

DM88

Ann88 skriver:

Opvaskemaskinen har fire programmer, Program Auto 45-70°C, Quick 50 og EnergySaver funktion og tre temperaturer. Fleksibel kurv med hylder til kopper og glas, som holder hele seks IEC kuverter. Den unikke spolerarm giver altid et perfekt resultat!

Der er plads til ret meget i denne lille opvaskemaskine.. Den er 1½ år gammel, har ingen kvittering, men har aldrig haft problemer med den.. Nypris ligger mellem 3495 kr - 3575 kr.

Sælges til 1500 kr.... Sælges da jeg skal flytte sammen med kæresten, der har opvasker

Hvor høj og bred osv??

Anmeld

23. november 2010

Holm88

DeniseM skriver:

Jeg er super interesseret!!

Hvor i landet bor du????

Bor i Jelling - altså ca midtjyland

Kan se du bor i KBH??? Men kender du nogen i Jylland - ellers kender jeg jævnligt nogen der skal mod sjælland, og skal selv til langeland i december - så kunne vi jo mødes et sted midtpå???

Den er 43 cm høj, 55 cm bred, 48 cm dyb

Har brugt til 2 pk opvasketabs = 80 vaske, så det er jo ikke ret meget

Anmeld

25. november 2010

DM88

Ann88 skriver:

Bor i Jelling - altså ca midtjyland

Kan se du bor i KBH??? Men kender du nogen i Jylland - ellers kender jeg jævnligt nogen der skal mod sjælland, og skal selv til langeland i december - så kunne vi jo mødes et sted midtpå???

Den er 43 cm høj, 55 cm bred, 48 cm dyb

Har brugt til 2 pk opvasketabs = 80 vaske, så det er jo ikke ret meget

Hej.. Undskyld fik lige travlt med alt muligt.

Jeg kan se Jellinge ligger tæt ved Vejle, men der er SÅ sjældent vi tager en tur over broen, så er bange for at det bliver lidt for besværgeligt..

Det var ellers lige sådan en i den stil jeg har haft kigget efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.