Astrid P skriver:
Hvad laver alle de lækre kællinger der plejer at hænge ud herinde?
Jeg er lige her ;)
Har haft svigerinden på besøg, imorgen tager jeg i Fårup Sommerland med Sebastian, og så er min mor og mormor her i morgen aften. Ja, hele weekenden går med familie og måske, hvis jeg er heldig, en lille smule projektarbejde, da jeg skal til vejledermøde igen på mandag.
Puh, synes det er hårdt at vende tilbage til virkeligheden, selvom jeg egentlig bare sidder herhjemme på min flade foran computeren (er det ikke det, jeg har gjort det sidste år?). Nu er det bare ikke længere tilladt at være på baby.dk, lægge billeder på ig, eller spille på en af de utallige sider med spil, hvor man lige kan spilde sin dyrebare pause.
Følger med herinde, men får næsten aldrig svaret - øv. Og det bliver heller ikke i dag, selvom jeg ofte bruger tid på at tænke over, hvad jeg ville skrive til de forskellige indlæg, hvis nu jeg havde tid, for nu vil jeg i seng, så jeg kan være frisk til at indtage trampolinerne sammen med min gode veninde og 4 (!) drenge på 4 og 3x5 år (heldigvis tager hun kæresten med, så vi forhåbentlig også kan nå at tøsesludre).
Knus Line - der nok en dag rykker meget gamle indlæg frem fordi jeg VIL svare på dem ;)
Anmeld