Keedelig aften på baby.dk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. august 2008

Astrid P

Hvad laver alle de lækre kællinger der plejer at hænge ud herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2008

Nadi

Ja jeg synes også der er lidt tamt her til aften. Men jeg smutter nu igen om 2 min, skal ind og have kval tid med manden (L)

-Nadia

Anmeld

21. august 2008

Tynen

Jeg har haft gæster og kværnet mig igennem 4 varianter Ben&Jerry is +o( Håber virkelig jeg kan få kvalitid imorgen! Nu har jeg næsten ikke været på i 2 døgn :'(

Anmeld

21. august 2008

linemus

Astrid P skriver:

Hvad laver alle de lækre kællinger der plejer at hænge ud herinde?

Jeg er lige her ;)

Har haft svigerinden på besøg, imorgen tager jeg i Fårup Sommerland med Sebastian, og så er min mor og mormor her i morgen aften. Ja, hele weekenden går med familie og måske, hvis jeg er heldig, en lille smule projektarbejde, da jeg skal til vejledermøde igen på mandag.

Puh, synes det er hårdt at vende tilbage til virkeligheden, selvom jeg egentlig bare sidder herhjemme på min flade foran computeren (er det ikke det, jeg har gjort det sidste år?). Nu er det bare ikke længere tilladt at være på baby.dk, lægge billeder på ig, eller spille på en af de utallige sider med spil, hvor man lige kan spilde sin dyrebare pause.

Følger med herinde, men får næsten aldrig svaret - øv. Og det bliver heller ikke i dag, selvom jeg ofte bruger tid på at tænke over, hvad jeg ville skrive til de forskellige indlæg, hvis nu jeg havde tid, for nu vil jeg i seng, så jeg kan være frisk til at indtage trampolinerne sammen med min gode veninde og 4 (!) drenge på 4 og 3x5 år (heldigvis tager hun kæresten med, så vi forhåbentlig også kan nå at tøsesludre).

Knus Line - der nok en dag rykker meget gamle indlæg frem fordi jeg VIL svare på dem ;)

Anmeld

22. august 2008

Susan1978

tja hele syd danmark var næsten afskåret fra omverden igår, da TDC havde skåret et kabel over.. :S

hvad bilder de sig ind.

Susan som hverken kunne komme på nettet og sende sms..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.