Jbk skriver:
Ok, det er så nok bare lettere for mig...det handler jo slet ikke om mig og min x det børnene har med ham, derfor er det intet problem for mig...det der er svært er når børnene inddrages og bliver påvirkede af de voksne, og der bliver jeg skuffet, men må jo så bare bygge børnene op når de kommer hjem..
Men at lade være med gaver feks fordi faderen er en klovn over for mig, det ville jo kun skade mit barn...
Jeg vil nu heller ikke ændre på at købe noget til ham fordi min veninde synes det virker forkert. Har gjort det altid, da det for mig virker som naturligt og rigtigt at gøre. Også selvom han aldrig har gjort det den anden vej rundt. Var lidt interesseret i at høre, hvordan andre gør om det er normalen at man køber gaver til hinanden.
Der er ingen tvivl om, at jeg aldrig vil lade mig påvirker overfor min datter det som hendes far har budt mig og også hende i tidens løb. Hun er stadig en relativ lille pige, og jeg kan mærke at hun allerede er begyndt at glemme mange af de trælse ting hun har oplevet hos hende far. Og heldgivis for det da. Han er hendes far og det har og vil jeg altid bakke op om. Synes godt, jeg kan finde ud af at tilsidesætte mine egne følelser og behov for min datters skyld.
Anmeld