32+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Mettemus

Mette. skriver:

Åh altså Mette, du er på ingen måder en hval, men bare super smuk med den mave. Den sidder bare så fint lige der midt på maven og struttet. Det der med vand i hænder og fødder er hvertfald ikke synligt på billedet.

Jeg forstår udemærket godt du glæder dig til at møde den lille fyr. Det er bare så svært at være tålmodig, når man hele tiden bliver mindet om at nu er det snart. Jeg var lige ved at sprænges også fik jeg endda æren af at gå heelt til 41+1. 

.. Og lige til sidst, maven er altså bare helt perfekt i størrelse, hverken for stor eller lille. Hvor må det være skønt at skulle være gravid her i julen - det betyder man med god samvittighed kan spise en masse lækker julemad. 

Ih Mette, du er altid så god til at få mig til at føle mig gravid på den lækre måde!! Tak for det

Og ja - helt klart smart med en god undskyldning for at tage et ekstra stykke juleslik. Det er jo ikke til mig, men til babyen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Mettemus

piadas skriver:

Ih, hvor er du fin!

Jeg kender bare det der med pletter på maven alt for godt! Jeg kigger også konstant ned af mig selv, for pletterne kommer, når jeg bare tænker på mad!

Ps. så synes jeg forresten du skal skifte dit profilbillede, for du er da meget kønnere end Tori Spelling!

Årh tak - al den smiger gir mig røde kinder (men stop det endelig ikke af den grund).

Jamen er det ikke utroligt med den mave? Jeg synes ellers ikke at jeg plejer at tabe og spilde ting på den måde - gad vide om den også giver dårligere motorik?

Anmeld

23. november 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Ih tak! Altid dejligt med ros når man føler sig som hvalen Valborg Ja har godt hørt at man kommer til at savne sin mave, og min snusfornuftige mor plejer også at sige at jeg skal nyde ham mens han er så nem at have med som han er nu... men alligevel - gider ikke gå 14 dage over tid...

hvordan går det med dig?

Her går det godt, stille og roligt. Troede at jeg IGEN havde fået blærebetændelse, da lægen sagde at der var bakterier i prøven, men her til morgen fik jeg besked om, at jeg klarede frisag, så ingen betændelse i denne omgang, yes.

Jeg håber virkelig ikke du går over termin, jeg synes bare vi skal indføre en regel om at vi alle føder på vores terminsdato Lyder i øvrigt dejligt at I er ved at have alt klar til ham, det må være skønt sådan at gå og nusse med og samtidig give en ro at der er styr på det. Glæder mig til vi også når så langt.

Anmeld

23. november 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Her går det godt, stille og roligt. Troede at jeg IGEN havde fået blærebetændelse, da lægen sagde at der var bakterier i prøven, men her til morgen fik jeg besked om, at jeg klarede frisag, så ingen betændelse i denne omgang, yes.

Jeg håber virkelig ikke du går over termin, jeg synes bare vi skal indføre en regel om at vi alle føder på vores terminsdato Lyder i øvrigt dejligt at I er ved at have alt klar til ham, det må være skønt sådan at gå og nusse med og samtidig give en ro at der er styr på det. Glæder mig til vi også når så langt.

Ja! Hvad skal man overhovedet med terminsdatoer hvis ingen føder der alligevel? Ind med fødsler til terminen! Er i øvrigt noget nysgerrig på Dianas forslag om akupunktur - overvejer det kraftigt selvom det ellers ikke er noget jeg plejer at bruge.

Faren ved at være færdig i god til er al den ekstra tid som kan bruges til at bruge ekstra penge på ting man slet ikke var klar over manglede

Anmeld

23. november 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Og  med ingen blærebetændelse. Det stinker! Min læge sagde sidste gang til mig at det var mere reglen end undtagelsen at der var bakterier i urinen på dette tidspunkt, men at det ikke nødvendigvis betød noget særligt

Anmeld

23. november 2010

Multebær

Hvor ser du bare fin ud med mave på.  hold ud der er ikke langt igen 

Anmeld

24. november 2010

CA

Synes opdateringer og billeder er sååå hyggelige! Rigtig godt billede! Hvor er de hævede fingre?

Jeg har også den kant der og grundet min højde, sidder den lige der under navlen hvor maven begynder at gå ind ad igen, så jeg ser den ikke selv 

Jeg er modsat andre lidt træt af at være gravid til jul. Jeg har ikke plads til al den lækre mad og desuden manglende lyst til varm mad. OG så orker jeg simpelthen ikke at tage mere på. Det skal jo AF igen... Er det kun mig der har taget meget på?

Ang. termin så var d. 11.01.11 faktisk vores første termins dato og den dato jeg stadig(i al hemmelighed) selv hælder til Men ja, planlægning er nemmest, hvis vi får indført fødsler på terminsdatoen

Anmeld

24. november 2010

businesstigger

fin fin mave du har dig, og jeg synes bestemt ikke du skal være ked af størrelsen - eller fedt kanten

Anmeld

24. november 2010

blomst84

Carina87 skriver:

Synes opdateringer og billeder er sååå hyggelige! Rigtig godt billede! Hvor er de hævede fingre?

Jeg har også den kant der og grundet min højde, sidder den lige der under navlen hvor maven begynder at gå ind ad igen, så jeg ser den ikke selv 

Jeg er modsat andre lidt træt af at være gravid til jul. Jeg har ikke plads til al den lækre mad og desuden manglende lyst til varm mad. OG så orker jeg simpelthen ikke at tage mere på. Det skal jo AF igen... Er det kun mig der har taget meget på?

Ang. termin så var d. 11.01.11 faktisk vores første termins dato og den dato jeg stadig(i al hemmelighed) selv hælder til Men ja, planlægning er nemmest, hvis vi får indført fødsler på terminsdatoen

Sjovt- det var også min første termin men blev så rykket til den 16.01.11 ved tryghedsscanning og ved NF rykket til den 13.01.11 men vi må jo se hvornår bebserne vil ud og ja ikke for lang tid efter termin

Anmeld

24. november 2010

CA

Min læge sagde sidste gang: "Det er jo egentlig længe siden din termindato er blevet flyttet, mon jeg kan finde på noget? Den skal jo næsten bare flyttes rundt på hele tiden i disse dage"

Hun er en meget sarkastisk dame Men når hun siger sådan, så stoler jeg jo slet ikke på datoen mere... Vi får se hvornår babybejs er klar til at komme ud til os 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.