Så nåede jeg 33. uge. Eller - det gjorde jeg for fem dage siden, men af en eller anden grund uploader de her billeder ikke sig selv?
Maven vokser og vokser, og jeg synes næsten, at jeg kan se forskel fra dag til dag. Jeg er så småt begyndt at blive liiiidt bekymret for hvor stor den mon ender med at blive - synes allerede den er enorm!?!? Det har selvfølgelig også sine fordele - den er den bedste hage-/savlesmæk jeg nogensinde har haft. Den fanger simpelthen ALT! Lige for tiden har jeg en kronisk, fedtet stribe lige i bordkantshøjde på tværs af maven. Jeg har selv vænnet mig til den, mens den kommende mormor korser sig og ikke kan forstå, at jeg vil være bekendt at vise mig offentligt på den måde 
Og så vil jeg da godt afsløre, at jeg ikke synes det er så sjovt at være gravid som det har været. Nu vil jeg gerne have en baby i stedet for! Ikke fordi jeg overhovedet har det slemt - har en del plukveer, lidt halsbrand og vand i hænder og fødder, men det er også det. Jeg er bare efterhånden ved at sprænges af nysgerrighed - hvilket lille menneske kommer ud af min mave, hvordan ser han ud, hvilket temperament har han osv osv osv....
Så nu må storken gerne snart komme og fiske ham ud af min mave 
Knus fra Mette 32+5 og som må føde om nøjagtig med måned fra i dag!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld