Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: det var mere end jeg havde af pengeMen prisen er fair.Var jeg gravid med en pige havde jeg uden tvivl gjort det.Men nu så manden lige tråden hehe han siger du er ikke rigtig klogDu ved jo ike engang om det lykkedes hehe. og om det så bliver en pige.og det er jo rigtigt.Men sælg det bare jeg må hoppe påvognen så snart jeg er gravid ihhhh håber snart vi kommer igang
det var mere end jeg havde af pengeMen prisen er fair.Var jeg gravid med en pige havde jeg uden tvivl gjort det.Men nu så manden lige tråden hehe han siger du er ikke rigtig klogDu ved jo ike engang om det lykkedes hehe. og om det så bliver en pige.og det er jo rigtigt.Men sælg det bare jeg må hoppe påvognen så snart jeg er gravid ihhhh håber snart vi kommer igang
Hehe du er så ikke nået så langt endnu
Det er så iorden... Jamen jeg også bare det er mega svært for man vil jo selvfølgelig gerne have lidt for sine ting, har jo været dyrt at anskaffe sig, samtidig med det jo også skal være billigt nok til folk gider købe det..... Sååå...... Men du er da velkommen til at vende tilbage når det lykkes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyAnno2011 skriver: hvis ikk kruse90 er interesseret i det hele til 650,- Så er jeg
hvis ikk kruse90 er interesseret i det hele til 650,- Så er jeg
Jamen det var hun ikke
hvad skal du have for den cookie monster body
Tøjet er solgt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128