Jeg er jo startet i praktik, hvor jeg har en del enten døgn/halvdøgn eller aftenvagter.
Dvs. vagter hvor ungerne skal hentes og passes af enten Mormor eller barnepigen Louise, i ca. 3 timer om eftermiddagen, indtil Lars kommer hjem.
(Lars kommer til at tage én eftermiddag fri hver måned ca., så han kan hente.)
Alle mine vagter er meget skiftende, dvs. jeg måske i én uge er væk 2 eller 3 eftermiddage/aftener om ugen, i den næste uge er jeg måske væk én eftermiddag/aften om ugen.
Det drejer sig ikke kun om hverdage, men der er også en del weekendvagter, hvor jeg er væk feks. fra lørdag aften til mandag morgen.
Mit dilemma er at jeg på den ene side NYYYDER at være kommet ud i det virkelige liv igen, jeg nyder det ikke er mig som skal hente, handle, lave mad osv.
På den anden side har jeg noget dårlig samvittighed over at ungerne skal passes så meget.
Jeg ville ønske jeg var kårnflækker typen, som bare gerne ville gå hjemme, bage, nusse, vaske tøj, og være Mor med et KÆMPE STORT M!
Men det er jeg bare ikke, og det går mig lidt på.
Håber der er andre, der har det som mig, så jeg ikke behøver have den dårlige samvittighed over at nyde at være kommet på arbejdsmarkedet igen.
:'(
Anmeld