3 samtale imorgen hos Svend Lindenberg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Becks

KaMa skriver:

Jeg har jo heller ikke haft regelmæssige mens nogensinde. Da han så sagde, at den ville komm om ca. 2 uger. Blev scannet d. 17. og den kom den 30. Så må jeg sige, at jeg var lidt imponeret.

Ja, det er sgu imponerende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Becks

KaMa skriver:

Uhh, det glæder jeg mig til at se.. men nok endnu mere til scanningsbilleder af to små hjerter...

Der fik du mig lige til og gispe haha..

Men det ville være endnu mere fantastisk 

Anmeld

22. november 2010

misslea

Tutter skriver:

Og jeg glæder mig  Og jeg glæder mig til og fortælle ham, at jeg har tabt 16 kg 

Håber jeg kan blive insemineret i Januar 

Efter jeg er startet på Metformin, er jeg ikke nær så sulten, men de sidste par dage har jeg faktisk ingenting spist overhovedet.. Snakkede med klinikken idag, og de sagde, at det var meget normalt. Jeg har slet ikke følt sult, og tanken om mad har givet mig kvalme..

Men her til aften, har jeg bare haft en træng til ALT det jeg bare ikke må spise. Har spist ½ pose kanel gifler og en sandwich (hvidt brød) Og puha jeg har det skidt nu, men det var det værd 

Jeg kom til og tænke på min farmor idag, hun døde for 13 år siden og var mit et og alt.. Hendes største drøm, var at blive oldemor til min brors og mine børn.. Min bror fik en datter for 9 mdr siden, så det nåede hun ikke.. 

Hun syede de smukkeste patchworktæpper, og hæklede de mest fantastiske babytæpper. Så det er min store drøm, at anskaffe mig sådanne 2 til min bebs..

AAAJ det er da helt gået min næse forbi, at du har startet projekt baby.... FEDT altså!!

Og woooov hvor er du sej - 16 kg er jo VIIIIILDT flot!

Ønsker dig sååå meget held og lykke med det hele søde

Mange fra Lea

Anmeld

22. november 2010

Vial

Tutter skriver:

Der fik du mig lige til og gispe haha..

Men det ville være endnu mere fantastisk 

Jeg vil nu nøjes med at ønske, at du får en af gangen.. pyhhh.. Det er benhårdt.

Lille Viola har feber i dag, og har slet ikke tålmodighed til at mor også skal passe Alvin. Så er det altså mega stress med to små.

Jeg sad med Viola i gyngestolen og hun havde lige fundet ro. Så græder Alvin inde i soveværelset.. Så måtte jeg gå derind med hende på armen. Blev nødt til at ligge hende på senge, så jeg kunne trøste Alvin. Viola var blå i hoved af gråd og frustration. Så sveder moren sgu!

Anmeld

22. november 2010

Becks

misslea skriver:

AAAJ det er da helt gået min næse forbi, at du har startet projekt baby.... FEDT altså!!

Og woooov hvor er du sej - 16 kg er jo VIIIIILDT flot!

Ønsker dig sååå meget held og lykke med det hele søde

Mange fra Lea

Ih tusinde tak søde 

Det er en vild følelse, at starte det op alene, men det er det rigtige for mig!! 

Har skrevet alle indlæggene under Selvvalgt enlig mor..

Anmeld

22. november 2010

Becks

KaMa skriver:

Jeg vil nu nøjes med at ønske, at du får en af gangen.. pyhhh.. Det er benhårdt.

Lille Viola har feber i dag, og har slet ikke tålmodighed til at mor også skal passe Alvin. Så er det altså mega stress med to små.

Jeg sad med Viola i gyngestolen og hun havde lige fundet ro. Så græder Alvin inde i soveværelset.. Så måtte jeg gå derind med hende på armen. Blev nødt til at ligge hende på senge, så jeg kunne trøste Alvin. Viola var blå i hoved af gråd og frustration. Så sveder moren sgu!

Puha - Det må være hårdt 

Øv god bedring med hende 

Anmeld

22. november 2010

misslea

Tutter skriver:

Ih tusinde tak søde 

Det er en vild følelse, at starte det op alene, men det er det rigtige for mig!! 

Har skrevet alle indlæggene under Selvvalgt enlig mor..

Jamen så er det jo også bare dét du skal gøre - det er klart!!

Iihh hvor jeg glæder mig til at følge lidt med her på sidelinjen!!!

Orv - jeg må ind og læse lidt så!!!

Anmeld

22. november 2010

Becks

misslea skriver:

Jamen så er det jo også bare dét du skal gøre - det er klart!!

Iihh hvor jeg glæder mig til at følge lidt med her på sidelinjen!!!

Orv - jeg må ind og læse lidt så!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.