3 samtale imorgen hos Svend Lindenberg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Laulund87

Tutter skriver:

Tak søde 

Og ja, jeg vil det her mere end nogensinde 

Det kan jeg godt forstå og det skal nok lykkedes!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

AA10

Tutter skriver:

Og jeg glæder mig  Og jeg glæder mig til og fortælle ham, at jeg har tabt 16 kg 

Håber jeg kan blive insemineret i Januar 

Efter jeg er startet på Metformin, er jeg ikke nær så sulten, men de sidste par dage har jeg faktisk ingenting spist overhovedet.. Snakkede med klinikken idag, og de sagde, at det var meget normalt. Jeg har slet ikke følt sult, og tanken om mad har givet mig kvalme..

Men her til aften, har jeg bare haft en træng til ALT det jeg bare ikke må spise. Har spist ½ pose kanel gifler og en sandwich (hvidt brød) Og puha jeg har det skidt nu, men det var det værd 

Jeg kom til og tænke på min farmor idag, hun døde for 13 år siden og var mit et og alt.. Hendes største drøm, var at blive oldemor til min brors og mine børn.. Min bror fik en datter for 9 mdr siden, så det nåede hun ikke.. 

Hun syede de smukkeste patchworktæpper, og hæklede de mest fantastiske babytæpper. Så det er min store drøm, at anskaffe mig sådanne 2 til min bebs..

stort tillykke med vægt tabet og held og lykke med pjojeket

Anmeld

22. november 2010

Becks

AA10 skriver:

stort tillykke med vægt tabet og held og lykke med pjojeket

Tak 

Anmeld

22. november 2010

Vial

Hvis jeg kender Svend ret, så er du gravid inden jul

Pøj pøj med i morgen.. Har du fået lavet vandscanningen? Der hvor de ser, om der er passage i æggeledere?

Den fik jeg ved første konsultation. Der kunne han se, at jeg ville få mens 2 uger senere. Der startede jeg så op med hormoner og blev insemineret. Jeg har hørt, at der er større chance for graviditet, når man har fået lavet vandscanning..

Anmeld

22. november 2010

Becks

KaMa skriver:

Hvis jeg kender Svend ret, så er du gravid inden jul

Pøj pøj med i morgen.. Har du fået lavet vandscanningen? Der hvor de ser, om der er passage i æggeledere?

Den fik jeg ved første konsultation. Der kunne han se, at jeg ville få mens 2 uger senere. Der startede jeg så op med hormoner og blev insemineret. Jeg har hørt, at der er større chance for graviditet, når man har fået lavet vandscanning..

Uh det ville være lækkert haha 

Tusinde tak, det er så rart, jeg kan dele det med alle jer herinde 

Nej ikke vandscanning endnu, måske jeg skulle fedte for den imorgen  Jeg fik bare en alm. gu sidst, og der sagde han at den ville komme om 18-20 dage, den kom på 19 dagen 

Jeg var bare mer imponeret over, at den rent faktisk kom, uden hjælp fra provera.. Første gang det er sket i maaaaange år..

Anmeld

22. november 2010

DK

Som jeg før har sagt: Du er så super skide sej!!!

Anmeld

22. november 2010

Becks

DK skriver:

Som jeg før har sagt: Du er så super skide sej!!!

1000 tak søde 

Anmeld

22. november 2010

Vial

Tutter skriver:

Uh det ville være lækkert haha 

Tusinde tak, det er så rart, jeg kan dele det med alle jer herinde 

Nej ikke vandscanning endnu, måske jeg skulle fedte for den imorgen  Jeg fik bare en alm. gu sidst, og der sagde han at den ville komme om 18-20 dage, den kom på 19 dagen 

Jeg var bare mer imponeret over, at den rent faktisk kom, uden hjælp fra provera.. Første gang det er sket i maaaaange år..

Tror sgu, at det er Svend der sætter det i gang.. hahahah.

Jeg har jo heller ikke haft regelmæssige mens nogensinde. Da han så sagde, at den ville komm om ca. 2 uger. Blev scannet d. 17. og den kom den 30. Så må jeg sige, at jeg var lidt imponeret.

Det er måske ikke sikkert at du får en vandscanning. Jeg fik det måske fordi han mistænkte, at de var lukkede pga alle mine tidligere operationer i maven.

Anmeld

22. november 2010

Becks

KaMa skriver:

Tror sgu, at det er Svend der sætter det i gang.. hahahah.

Jeg har jo heller ikke haft regelmæssige mens nogensinde. Da han så sagde, at den ville komm om ca. 2 uger. Blev scannet d. 17. og den kom den 30. Så må jeg sige, at jeg var lidt imponeret.

Det er måske ikke sikkert at du får en vandscanning. Jeg fik det måske fordi han mistænkte, at de var lukkede pga alle mine tidligere operationer i maven.

Ja, han må sætte gang i stokkene ham Svend haha..

Men dygtig er han sgu..

Kan ikke vente med og flashe 2 streger herinde 

Anmeld

22. november 2010

Vial

Tutter skriver:

Ja, han må sætte gang i stokkene ham Svend haha..

Men dygtig er han sgu..

Kan ikke vente med og flashe 2 streger herinde 

Uhh, det glæder jeg mig til at se.. men nok endnu mere til scanningsbilleder af to små hjerter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.