Hjællllp mig tøser..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

2babygirls

quar20 skriver:

Godt så er det ikke kun mig der oplever at få et sovebarn Syntes bare det er Så vildt at de kan sove SÅ meget..!!

Men nej det er bestemt ikke sjovt, syntes det er et smertehelved når det hele strammer og det løber ud..!! Men her sprøjter det som bare pokker..!!

da madeleine var helt "ung"  da var hun kun vågen til spisning hver 3. time, så det var ikke meget baby vi havde... og nu ser hendes sove mønster sådan ud.

vågner kl 5 - spiser og sover

vågner kl 8 - siser og sover videre

vågner eller bliver vækket kl 11 og spiser og leger med moar og bliver så smidt ud og sove til middag fra ca 12-15/16 stykker

og derfra er hun så meget vågen til vi går i seng kl 23, men hun kan godt falde i søvn efter bad eller hvis hun må putte på en af os i sofaen.. IKKE i hendes lift, lille slyngel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

lillejust

hej. først og fremmest tillykke med ham

jeg havde det samme problem. først fik jeg vist af en thailandsk massør at hvis brystet er rigtig hårdt, kan man lave et fast tryk rundt om på brystet. det vil højest sandsynligt sprøjte ud som en lille vandfontæne men det virker ( blev overrasket over hvor meget det kunne sprøjte)

derefter købte jeg mig en håndmalker, hvilket var skønt til at kunne tage trykket. og til evt. senere brug hvis du skal ud en aften. så kan han både få dit eget mælk og du kan få dem ordentlig tømt inden du skal noget.

en anden super ting min SP anbefalede var en mælkeopsamler (selvfølgelig kun hvid det løber fra den anden når han spiser) de kan fåes på apoteket og loster under 100 kr. jeg kunne samle mellem 50 og 100 ml på en dag. (nu er der ikke så meget overskud mere) så i fryseren med det. så har man et lille lager eneten til hvis du skal noget og ikke kan nøjes med at malke ud en gang. eller til grød senere. min SP sagde 4 timer i stuetemp. 3 dage på køl og 3 måneder i fryseren.

håber det kunne hjælpe lidt og held og lykke med det.

Anmeld

22. november 2010

quar20

lillejust skriver:

hej. først og fremmest tillykke med ham

jeg havde det samme problem. først fik jeg vist af en thailandsk massør at hvis brystet er rigtig hårdt, kan man lave et fast tryk rundt om på brystet. det vil højest sandsynligt sprøjte ud som en lille vandfontæne men det virker ( blev overrasket over hvor meget det kunne sprøjte)

derefter købte jeg mig en håndmalker, hvilket var skønt til at kunne tage trykket. og til evt. senere brug hvis du skal ud en aften. så kan han både få dit eget mælk og du kan få dem ordentlig tømt inden du skal noget.

en anden super ting min SP anbefalede var en mælkeopsamler (selvfølgelig kun hvid det løber fra den anden når han spiser) de kan fåes på apoteket og loster under 100 kr. jeg kunne samle mellem 50 og 100 ml på en dag. (nu er der ikke så meget overskud mere) så i fryseren med det. så har man et lille lager eneten til hvis du skal noget og ikke kan nøjes med at malke ud en gang. eller til grød senere. min SP sagde 4 timer i stuetemp. 3 dage på køl og 3 måneder i fryseren.

håber det kunne hjælpe lidt og held og lykke med det.

Ej jeg skal da vidst forbi apoteket så.. det løber nemlig ligeså meget fra det andet bryst..!!

1000 tak for svar og mange tak for tillykkeønskningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.