Dvd film sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.172 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. november 2010

>>Carina<<

Pga pladsmangel må jeg af med en del dvd film.Kan bla. nævne:Sommer sæson 1.Nikolaj og Julie (11 dvd'er)Gilmore girls (hele serien)Langt fra Las Vegas (4 dvd'er)Har også en MASSE andre film. Mest komedier og tøsefilm Hvis nogen er interesseret skal jeg nok finde dem alle (læs mange) frem og skrive en liste. Nogen der kunne være intereseret?Kom gerne med bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

sismofutten

Uhh, bliver jo helt nysgerrig - hvor meget skal du have for en film, hvis der nu gemmer sig noget godt?

Anmeld

22. november 2010

LouiseNielsen

Kunne da rigtig godt tænke mig nogen titler på tøsefilmene og komedie???

Og priser.....

Anmeld

22. november 2010

>>Carina<<

sismofutten skriver:

Uhh, bliver jo helt nysgerrig - hvor meget skal du have for en film, hvis der nu gemmer sig noget godt?

Nogle er lidt gamle af dato (dog ikk set mere end et par gange) så jeg tænker måske 30 kr for en enkelt. Og hvis det er serier så 70 pr sæson (som regel indeholder de 6 dvd'er pr sæson). Ihh syns der er så mange gode som jeg nok ville savne men nu må de få en ny ejer

Anmeld

22. november 2010

>>Carina<<

LouiseNielsen skriver:

Kunne da rigtig godt tænke mig nogen titler på tøsefilmene og komedie???

Og priser.....

Nogle er lidt gamle af dato (dog ikk set mere end et par gange) så jeg tænker måske 30 kr for en enkelt. Og hvis det er serier så 70 pr sæson (som regel indeholder de 6 dvd'er pr sæson).Jeg finder dem frem og laver en liste. Ligger alligevel bare her og er syg. Snøft. Giv mig lidt tid ok?

Anmeld

22. november 2010

LouiseNielsen

Carina1984 skriver:

Nogle er lidt gamle af dato (dog ikk set mere end et par gange) så jeg tænker måske 30 kr for en enkelt. Og hvis det er serier så 70 pr sæson (som regel indeholder de 6 dvd'er pr sæson).Jeg finder dem frem og laver en liste. Ligger alligevel bare her og er syg. Snøft. Giv mig lidt tid ok?

Af seriene behøver jeg ikke... Kun enkelt film... Du får lige alt den tid du skal bruge!

Go bedring....

Kram

Anmeld

22. november 2010

BinaMor

hva koster n og julie

Anmeld

22. november 2010

sismofutten

Carina1984 skriver:

Nogle er lidt gamle af dato (dog ikk set mere end et par gange) så jeg tænker måske 30 kr for en enkelt. Og hvis det er serier så 70 pr sæson (som regel indeholder de 6 dvd'er pr sæson). Ihh syns der er så mange gode som jeg nok ville savne men nu må de få en ny ejer

Har du måsker filmen "Stepmom"?

Anmeld

22. november 2010

>>Carina<<

BinaMor skriver:

hva koster n og julie

Hva siger du til 20 kr pr dvd?

Anmeld

22. november 2010

>>Carina<<

sismofutten skriver:

Har du måsker filmen "Stepmom"?

Åh nej den har jeg desværre ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.