mange tænker efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

twinboys

Du må meget gerne kontakte mig... jeg har haft og har det hele inde på livet af mig selv...

Jeg fødte for snart 7½år siden mine skønne drenge i uge 25+0 med en fødselsvægt på 805gram og 669gram... Vi var indlagt i 5½mdr og udskrev os selv med iltmaskine, satmåler, appnø madrasser...

Da drenge var 2 år havde vi ligget på sygehuse i 14 mdr...

Du kan også læse om drengene og deres senfølger inde på vores hjemmeside...

www.twinboys.dk

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

liwsmor

KittyGirl skriver:

ja vi var "heldige" at Lasse kom sig hurtigt... det varede kun 7 dage på sygehuset... dit forløb er jo endnu længere og endnu hårdere... og det er jo klart med hendes lille fødselsvægt...

og ja de kære pus, med ledninger og alt det... man rummer ikke at se det  Men det er virkelig for deres eget bedste... tænk hvis man ikke havde kunne gøre det man kunne idag... det er jo så fantastisk...

Jeg kan huske da vi lå oppe på sygehuset og Lasse stadig var på neo afdelingen, der kunne familien heller ikke forstå hvorfor de ikke alle måtte holde ham.... men de måtte pænt vaske hænder og arme og spritte det hele af, bare for at komme ind og se ham, og han lå jo i hans "vugge" under tæppet...

Igen er det jo bare fordi familien er så glade for den lille.. at de ikke kan "styre" deres behov for at holde og dikke dikke.... og et sted synes jeg ikke man kan bebrejde dem, for små babyer er jo SÅ nuttede... men godt de har os, til at sige fra

ja det var meget længere, og være da glad for i kun var der så lidt. 

ja jeg skulle også vaske hænder arme og sprit dem af inden jeg måtte se liw, de første par gange, havde jeg kun min hånd inde på hendes hovede , hun lå i lukkede kuvøres plus jeg selv var så syg, så skulle ikke smidte hende, efter 5 dage fik jeg hende over for første gange,  havde hende op hos mig, det var helt vildt så fantatisk det var og have hende op og efter det sad jeg bare med hende hele tiden , plus jeg selv kæmpede for blive rask, men de sygepjelsker der havde hende, de hjælp mig rigtigt meget, og virkelig taknemlig over deres hjælp for de først 14 dage gjorder jeg slet ikke noget på hende, der skifter de ble osv. da jeg slet ikke havde kræfter til det, jeg var så syg så de først tre dage af hendes liw kan jeg slet ikke huske overhovedet. 

men ja det mega hårdt man ikke kan have sit barn oppe, men det er jo bedste de bare for ro der inde.

Anmeld

22. november 2010

JonTri

Hej hej...

Sikke en historie - dejligt at det alligevel er gået godt!!! En fødsel sætter sig dybt dybt i kvinder - uanset hvordan forløbet har været. Jeg har SLET ikke været nær det samme igennem som dig, men var heller ikke tæt på min dreng (fysisk) før en uge efter han kom til verden - og det har sat spor. Det er en stærk oplevelse!

Nå men... sad lige for 5 minutter siden g så OBS på DR1... der var en "reklame" for præmatures vilkår... hjemmesiden hedder www.mindste.dk. Det hjælper at tale tale tale og når du skal være gravid igen, er der et helt forum her, der lytter

Kh Rikke

Anmeld

22. november 2010

liwsmor

rikkekrogh skriver:

Hej hej...

Sikke en historie - dejligt at det alligevel er gået godt!!! En fødsel sætter sig dybt dybt i kvinder - uanset hvordan forløbet har været. Jeg har SLET ikke været nær det samme igennem som dig, men var heller ikke tæt på min dreng (fysisk) før en uge efter han kom til verden - og det har sat spor. Det er en stærk oplevelse!

Nå men... sad lige for 5 minutter siden g så OBS på DR1... der var en "reklame" for præmatures vilkår... hjemmesiden hedder www.mindste.dk. Det hjælper at tale tale tale og når du skal være gravid igen, er der et helt forum her, der lytter

Kh Rikke

dejligt at vide. ja det virkelig en god hjemmeside og virkelig også glad for at der nogen der reklamere med for tidligt fødte børn, for man kan godt føle sig alene med det. jeg syntes man skulle lave serie om det.

Anmeld

22. november 2010

Mi

Jeg fødte for 6½ år siden tvillingepiger, de kom 9 uger for tidligt. Det tog dem ca 4 måneder at indhente alt motorisk og de har aldrig haft nogen følger af at være født for tidlig. Så måske går det også sådan for jer

Marianne

www.stjernleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.