nobiler sælges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. november 2010

SoffiLine

missie20 skriver:

ja det tænkte jeg også, det virker lidt som noget varmt heh

Nemlig, skal satme ikke nyde noget af at købe af denne "ægte" profil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

PRØV AT HØR HER..

I FÅR JO MIN ADRESSE OG MOBIL NR NÅR JEG SKAL SENDE DEN TIL JER.

JEG SKAL JO VÆRE SIKKER PÅ AT VIS I IKKE MODTAGER DEN FÅR JEG DEN IGEN MED POSTEN...

HVORFOR SKAL MAN VIDE HVEM JEG ER..

VIS I KØBTE MOBILER PÅ DEN BLÅ AVIS KENDTE I JO HELLER IK PERSONEN EL MED BILLEDE EL NOGET VEL..

MAN KAN SKU DA IK VÆRE VENNER FØRST INDEN MAN SKAL KØBE NOGET AF EN.

JEG VIL BARE IK VISE MIT ANSIGT PGA PERSONLIGE ÅRSAGER.. FORSTÅR I DET... RESTBETERE DET DOG

Forskellen er bare at på gul&gratis & dba der er folk ikke anonyme De står gerne frem og viser hvem de er

& så lige en lille tilføjelse, du regner da vel ikke med folk er så dumme at de vil købe noget af en der ikke vil ud med hvem h*n er Det virker sgu en anelse skummelt, men det ved du sikkert godt selv

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

SoffiLine skriver:

Forskellen er bare at på gul&gratis & dba der er folk ikke anonyme De står gerne frem og viser hvem de er

& så lige en lille tilføjelse, du regner da vel ikke med folk er så dumme at de vil købe noget af en der ikke vil ud med hvem h*n er Det virker sgu en anelse skummelt, men det ved du sikkert godt selv

jeg har jo tænkte mig at jeg ville sende pr efterkrav og så får du jo alt om mig...

vi kan os mødes og du kan købe den...

jeg vil bare ik ud her ..

kun dem som siger ja til at købe den får mit navn osv.

hvorfor skriver i hvis i ikke vil alligevel.. fatter jeg så ik...

Anmeld

22. november 2010

LouiseNielsen

Hvis du har haft profilen længe så forstår jeg ikke hvorfor du ik bare har lavet en profil også sat et andet billede på... Lidt som Kitty fx (håber det er oki jeg bruger dig) eller andre som ik har lyst til at ise ansigt herinde.... Dem er der nogen stk af, men dem ville jeg ikke være betænkelig ved at købe noget af, fordi de tør stå frem med en profil og ikke er total ano....

Anmeld

22. november 2010

Low

Anonym skriver:

PRØV AT HØR HER..

I FÅR JO MIN ADRESSE OG MOBIL NR NÅR JEG SKAL SENDE DEN TIL JER.

JEG SKAL JO VÆRE SIKKER PÅ AT VIS I IKKE MODTAGER DEN FÅR JEG DEN IGEN MED POSTEN...

HVORFOR SKAL MAN VIDE HVEM JEG ER..

VIS I KØBTE MOBILER PÅ DEN BLÅ AVIS KENDTE I JO HELLER IK PERSONEN EL MED BILLEDE EL NOGET VEL..

MAN KAN SKU DA IK VÆRE VENNER FØRST INDEN MAN SKAL KØBE NOGET AF EN.

JEG VIL BARE IK VISE MIT ANSIGT PGA PERSONLIGE ÅRSAGER.. FORSTÅR I DET... RESTBETERE DET DOG

Kan du ikke forstå at folk synes at det er lidt suspekt at du er ano når du sælger 3 mobiler? .

På den blå avis er der noget som der noget hvor sælgeren kan oplyse sit CPR nummer(uden folk kan se det) så hvis der sker noget kan man kontakte folk bag hjemme siden.

Du kan selv bestemme hvor meget du vil vise og fortælle i din profil så man behøver ikke være ano hele tiden. Det kan man godt sige du er hvis du intet oplyser i din profil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.