3. gangs gravid - halvvejs:0) 19+1 juhuuuuuuuuuuu:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Valle81

Dictes mor skriver:

Gud var du der den dag, og jeg så dig slet ikke, så havde jeg da hilst . Sorry. Ja tænk en gang det virker ikke som så længe og lige om lidt skal du derop igen Det er så vildt.

Det er da ikke så godt med ansigtet. Kan du ikke få noget at smørre det med? tror du det er den tørre luft? Jeg har lige været i bodyshop og købe en babybodybutter hedder den, jeg har købt den til mig selv ikke til Dicte, den fugter helt vildt og den er uden parabener, parfume og alt det slemme, som vi skal holde os fra, og den er fantastisk 

Jep vi var der den dag:0)

Men der var så mange at jeg gost kan forstå at du ikke lige spottede mig:0) Men jeg genkendte dig med det samme fra dit profil billede men ville ikke forstyrre:0)

Tak for tippet med cremen - den skal jeg købe i morgen - den lyder for lækker - og jeg kan godt proppe den i ansigtet:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Dictes mor

Valle81 skriver:

Jep vi var der den dag:0)

Men der var så mange at jeg gost kan forstå at du ikke lige spottede mig:0) Men jeg genkendte dig med det samme fra dit profil billede men ville ikke forstyrre:0)

Tak for tippet med cremen - den skal jeg købe i morgen - den lyder for lækker - og jeg kan godt proppe den i ansigtet:0)

Det er jo det, den føles ligesom smør og så bliver man helt baby-blød, jeg ved godt at den ikke er til ansigtet egentlig, men hold da op, hvor den virker

Anmeld

22. november 2010

Valle81

Dictes mor skriver:

Det er jo det, den føles ligesom smør og så bliver man helt baby-blød, jeg ved godt at den ikke er til ansigtet egentlig, men hold da op, hvor den virker

Jeg køber den og propper den i ansigtet:0) Det kan i hvertfald næsten ikke blive værre:0)

Har skrevet på en seddel og skal forkæle mig med den i morgen når jeg har spist frokost på Sunset med min veninde:0)

Tusind tak igen:0)

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Valle81 skriver:

Jeg køber den og propper den i ansigtet:0) Det kan i hvertfald næsten ikke blive værre:0)

Har skrevet på en seddel og skal forkæle mig med den i morgen når jeg har spist frokost på Sunset med min veninde:0)

Tusind tak igen:0)

mmm sunset, nice

Anmeld

22. november 2010

Mira0911

Super flot mave.... :)

Anmeld

22. november 2010

Maria.

Smuk, smuk, smuk!!

Anmeld

23. november 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Super flot mave....

Anmeld

23. november 2010

Valle81

Maria. skriver:

Smuk, smuk, smuk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.