3. gangs gravid - halvvejs:0) 19+1 juhuuuuuuuuuuu:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

AnneBJ

Flot mave!! Ih, er lidt misundelig -både på den og vægten! Glæder mig til at høre om det er drengene eller pigerne der skal være i overtal hjemme hos Jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

oerbaek

Jeg er også 3 gangs gravid og jeg syns også bare maven er vokset med raket fart denne gang  det er jo helt vildt. jeg er så i uge 23+4 i dag og her har vægten heller ikke rykket sig endnu det er dejligt

Det er en super flot gravid mave du har

Anmeld

22. november 2010

Valle81

AnneBJ skriver:

Flot mave!! Ih, er lidt misundelig -både på den og vægten! Glæder mig til at høre om det er drengene eller pigerne der skal være i overtal hjemme hos Jer!

Taaaaaaaaaaak

Ja det bliver spændende:0) Der er drengen er jo faktisk i overtal:0) Kenny, Anton og så er her jo min bonus dreng Sebastian - så som Asta og jeg siger så bliver det jo en pige så vi er lige mange af hver:0)

Meen vi må se om det bliver sandheden eller vi bare bliver total i mindretal:0)

Anmeld

22. november 2010

Valle81

oerbaek skriver:

Jeg er også 3 gangs gravid og jeg syns også bare maven er vokset med raket fart denne gang  det er jo helt vildt. jeg er så i uge 23+4 i dag og her har vægten heller ikke rykket sig endnu det er dejligt

Det er en super flot gravid mave du har

Tak skal du have:0)

Ja den vokser sindsygt, det er vildt - en nu er det jo også kun 8 mdr siden jeg fødte sidst så tror også det gør at den vokser hurtigere:0)

Det er fedt at vægten ikke stiger - da jeg ventede Anton havde jeg total set med plus og minus kun taget 2 kilo på den dag jeg fødte - så håber lidt det gentager sig:0)

Og tillykke til dig med maven:0)

Anmeld

22. november 2010

oerbaek

Valle81 skriver:

Tak skal du have:0)

Ja den vokser sindsygt, det er vildt - en nu er det jo også kun 8 mdr siden jeg fødte sidst så tror også det gør at den vokser hurtigere:0)

Det er fedt at vægten ikke stiger - da jeg ventede Anton havde jeg total set med plus og minus kun taget 2 kilo på den dag jeg fødte - så håber lidt det gentager sig:0)

Og tillykke til dig med maven:0)

Jeg har ved de andre graviditeter heller ikke taget fantastisk meget på kun 5 og 8 kg... så der kan jeg heller ikke klage

Ja det kan være det er derfor den vokser hurtigt, meeen min yngste søn er 3 år så det er ikke derfor hos mig tror måske det har noget at gøre med at jeg ikke har fået trænet mavemusklerne op siden jeg fik ham Men det kan jeg jo begynde på efter denne baby

Anmeld

22. november 2010

Bare mig..

Hold da op er du allerede så langt henne? Synes det var igår nærmest, at du fortalte du endnu engang var gravid.. Spændende om det er en pige når nu din mavefornemmelse siger det er..

Glæder mig til at hører hvad det er

Og hvor er maven vokset hurtigt.. Fiiiiin mave

Anmeld

22. november 2010

Valle81

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hold da op er du allerede så langt henne? Synes det var igår nærmest, at du fortalte du endnu engang var gravid.. Spændende om det er en pige når nu din mavefornemmelse siger det er..

Glæder mig til at hører hvad det er

Og hvor er maven vokset hurtigt.. Fiiiiin mave

Ja er det ikke vildt som tiden bare flyver og suser lige forbi ørerne af os:0) Jeg synes det er så vildt:0)

Ja det bliver spændende at få kønnet at vide - det er jo egentlg underordnet -men synes altid det er så spændende:0)

Og så ved jeg om Antons tøj skal sælges eller gemmes:0) Og om jeg skal til at gå amok i lyserød og lilla:0)

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

What er du halvvejs allerede, jamen det er jo helt vildt! Hvor ser du godt ud

Anmeld

22. november 2010

Valle81

Dictes mor skriver:

What er du halvvejs allerede, jamen det er jo helt vildt! Hvor ser du godt ud

Ja:0)

Altså det er jo ikke længe siden af vi stod på  Viborg sygehus og skull se fødegange - he he -jeg kunne godt kend dig - vi var så mange - mener i valgte at gå og tage en anden dag:0)

Det er jo ikke længe siden og nu er jg halvvejs - igen - ha ha.

Og tak mht at se godt ud - du skulle se mit ansigt - det er en hel anden historie - jeg slår helt ud og er så tør pga af kulden. Ved ikke hvad jeg ligner:0)

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Valle81 skriver:

Ja:0)

Altså det er jo ikke længe siden af vi stod på  Viborg sygehus og skull se fødegange - he he -jeg kunne godt kend dig - vi var så mange - mener i valgte at gå og tage en anden dag:0)

Det er jo ikke længe siden og nu er jg halvvejs - igen - ha ha.

Og tak mht at se godt ud - du skulle se mit ansigt - det er en hel anden historie - jeg slår helt ud og er så tør pga af kulden. Ved ikke hvad jeg ligner:0)

Gud var du der den dag, og jeg så dig slet ikke, så havde jeg da hilst . Sorry. Ja tænk en gang det virker ikke som så længe og lige om lidt skal du derop igen Det er så vildt.

Det er da ikke så godt med ansigtet. Kan du ikke få noget at smørre det med? tror du det er den tørre luft? Jeg har lige været i bodyshop og købe en babybodybutter hedder den, jeg har købt den til mig selv ikke til Dicte, den fugter helt vildt og den er uden parabener, parfume og alt det slemme, som vi skal holde os fra, og den er fantastisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.