Nogen med umulige unger, del 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. august 2008

Lise

Ahhhh, det er nok dumt af mig at skrive det - men jeg kan ikke lade være...

Simon har været en pain in the a.. om natten i lang tid nu. Var det ører, tænder, tigerspring...? Eller bare for at genere os? - Men så i forgårs så jeg sørme to nye fine bisser i undermunden, og de sidste to nætter har han været sååå søøøj! (L) I nat sov han i sin EGEN seng fra kl 20 (uden skrig og skrål) til kl 5:30 - det er stuuure sager her i huset :)) Og igår hvor jeg var alene med ham både morgen og aften (Chr var til møde i Jylland) var han bare mega sød, smilende, grinende og drillepindsagtig (han synes det er sjovt at slukke for tv når jeg kigger på det, hvorefter han løber grinende væk) hele tiden.. Min dejlige dreng er kommet hjem igen - i hvert fald indtil de næste tænder er på vej...i næste uge eller sådan noget.. :S

Lise - frisk og udhvilet og på vej på job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2008

Monica

Vi har ikke overstået det endnu, kan se at der er 4 bisser på vej i overmunden, så han sover i vores seng og har mega høj feber...

Men, nyd at I har fået så meget mere plads i sengen...:D

Anmeld

21. august 2008

Nadi

Oliver er også ved at være ovenpå igen... Han sover også i sin egen seng om natten nu :D

Hvor er det skønt at du har fået din dejlige dreng igen :) Godt at der var en årsag til hvorfor han var en pain! Det er til at blive sindssyg af når man ikke ved hvorfor de er krop umulige.

-nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.