Brunch 18. december 2010 kl. 10.00 i Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Noneother

Charlotte Wberg skriver:

hehe næh nej, heldigvis ikke...

Uhh det lyder godt,, håber også jeg får en nem bebs, men det ser jeg jo når tid er... Sarah var nem som baby, men det er jo desværre ikke ensbetydende med at nr. 2 bliver en nem én hehe...

Nej sådan hænger det desværre ikke sammen. Min bror var vidst osse rigtig nem, hvor jeg nærmere var babyen fra helvede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Charlotte Wberg

Noneother skriver:

Nej sådan hænger det desværre ikke sammen. Min bror var vidst osse rigtig nem, hvor jeg nærmere var babyen fra helvede.

uhha, håber ikke babyRosa kommer fra helvede hehe... så må der snaps på sutten ...

Nå må heller hoppe i kassen, hvis jeg skal op i morgen gg

Anmeld

18. december 2010

Noneother

Charlotte Wberg skriver:

uhha, håber ikke babyRosa kommer fra helvede hehe... så må der snaps på sutten ...

Nå må heller hoppe i kassen, hvis jeg skal op i morgen gg

Lyder som en go´ide. I må hygge imorgen

Anmeld

18. december 2010

nissen51@ofir.dk

Hej piger!

Jeg må desværre melde afbud her til morgen - jeg har vist fået reddet mig en halsbetændelse

Det gør ondt, er hævet og av av...

Men håber I får hygget - så kan jeg næsten forstå at det kun er to stlk. der kommer... ?

det er næsten synd at vi bor så mange i slagelse, og der ingen der kommer... måske man kan håbe på sommeren så folket gider ud af døren også?

Nå men skriv lige herinde hvordan det gik...

Er virkelig ked af det.

Louise

Anmeld

18. december 2010

Charlotte Wberg

nissen51 skriver:

Hej piger!

Jeg må desværre melde afbud her til morgen - jeg har vist fået reddet mig en halsbetændelse

Det gør ondt, er hævet og av av...

Men håber I får hygget - så kan jeg næsten forstå at det kun er to stlk. der kommer... ?

det er næsten synd at vi bor så mange i slagelse, og der ingen der kommer... måske man kan håbe på sommeren så folket gider ud af døren også?

Nå men skriv lige herinde hvordan det gik...

Er virkelig ked af det.

Louise

Ej det er vildt synd for dig, øv øv det er bestemt ikke morsomt at være syg. Håber da hurtigt at du kommer over det. Vi var bare Michelle og jeg men det var super hyggeligt... Vi endte på ZigZag som ligger lige ved sidden af, da Karamel først åbner klokken 11.00 en lille detalje vi ikke lige havde været opmærksomme på hehe...Vi håber dog på at få gentaget arrangementet, med større opbakning fra dem fra Vestsjælland og omegn. Man behøver jo ikke at bo lige i Slagelse hehe. Synes dog Michelle virker til at være en rigtig dejlig pige så er ikke beklagelig over selskabet på nogen måder Og hvis der sker et arrangement i januar må vi se hvordan og hvorledes da jeg er sat til at føde i starten af januar, så må måske følge med fra sidelinien hehe. Men vi kigger på det...

Anmeld

18. december 2010

Charlotte Wberg

Mamman skriver:

1. Charlotte, 29 år, Slagelse, uden børn - Kommer
  2. Michelle, 34 år, Slagelse, uden børn - Kommer
  3. Louise, 26 år, Slagelse, uden børn - Kommer
  4. Henrietta, 27 år, Solbjerg (lige udenfor Slagelse), uden barn . Kommer

Hov hvor blev du af ss

Anmeld

18. december 2010

Sildefisk

Hejsa

Godt at høre I fik hygget. Jeg vil meget gerne melde mig under fanen og håber at jeg må og kan komme til jeres næste møde.

Kan iøvrigt lige fortælle jeg er 29, min kommende mand (til juli) er 31 og sammen har vi pseudotvillingerne Mikkel og Maya. Vi er tilflyttere til ringsted, hvor vi har købt vores drømmehus

Myr/ Mette

Anmeld

18. december 2010

Polkaprik

Tak for en rigtig hygsom formiddag Charlotte!

Det må vi gøre igen snart og så se om vi ikke skulle kunne være så heldige at vi kan rive nogle flere tøser med!

Men nu må vi se hvornår du er klar med bebs og alting

Jeg er fuldstændig proppet i maven stadigvæk af alle de skumfiduser så jeg har ikke haft plads til aftensmaden.. fyyyy...hehe.. Men lækkert smagte de

Fik du købt nogle julegaver?h

Nu vil jeg se at få udfyldt en skadesanmeldelse så jeg kan få lavet min bil. Kan heldigvis låne svigernes de næste par uger så det er fint

Michelle

Anmeld

21. december 2010

Charlotte Wberg

myr81 skriver:

Hejsa

Godt at høre I fik hygget. Jeg vil meget gerne melde mig under fanen og håber at jeg må og kan komme til jeres næste møde.

Kan iøvrigt lige fortælle jeg er 29, min kommende mand (til juli) er 31 og sammen har vi pseudotvillingerne Mikkel og Maya. Vi er tilflyttere til ringsted, hvor vi har købt vores drømmehus

Myr/ Mette

Hej Mette

Jeg er helt sikker på at du må melde dig ind under "Slagelsefanen",

Tror der kommer noget i starten af det nye år, selvom jeg muligvis ikke selv deltager der alt efter hvorledes med fødsel og ny baby i huste gg...

Anmeld

21. december 2010

Charlotte Wberg

Polkaprik skriver:

Tak for en rigtig hygsom formiddag Charlotte!

Det må vi gøre igen snart og så se om vi ikke skulle kunne være så heldige at vi kan rive nogle flere tøser med!

Men nu må vi se hvornår du er klar med bebs og alting

Jeg er fuldstændig proppet i maven stadigvæk af alle de skumfiduser så jeg har ikke haft plads til aftensmaden.. fyyyy...hehe.. Men lækkert smagte de

Fik du købt nogle julegaver?h

Nu vil jeg se at få udfyldt en skadesanmeldelse så jeg kan få lavet min bil. Kan heldigvis låne svigernes de næste par uger så det er fint

Michelle

Ja det var super hyggeligt...

Bare trist at jeg nok kommer til at springe over næste gang, men I må stadig huske at få aftalt noget i det nye år også, og så forhåbentlig med større tilslutning

Måske kan vi få lavet en hel mini gruppe af piger, som kan mødes i ny og næ, i byen eller på skift privat... kunne da være super hyggeligt.. .

hehe det er stadig helt tosset for mig, det med skumfiduser i kakaoen hehe...

Håber at det går hurtigt med din bil hehe...

Ja gaverne er i hus mangler kun min mand og min far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.