Brunch 18. december 2010 kl. 10.00 i Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Lou87

Bliver li lidt knevent desværre da vi skal være ved svigerforældrene kl 13 .. :/ æv ..

Der var jeg bare for langsomt, ku ellers ha været hyggeligt og møde nye mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Charlotte Wberg

Lou87 skriver:

Bliver li lidt knevent desværre da vi skal være ved svigerforældrene kl 13 .. :/ æv ..

Der var jeg bare for langsomt, ku ellers ha været hyggeligt og møde nye mennesker

øv øv...

Anmeld

17. december 2010

Noneother

Charlotte Wberg skriver:

kl 10.00 (står i overskriften )

Aahh nå ja overskriften. Æv det var tidligt altså.

Anmeld

17. december 2010

Charlotte Wberg

Noneother skriver:

Aahh nå ja overskriften. Æv det var tidligt altså.

Ja det er lidt tidligt gg... meeeen vi er vel friske, I hope hehe...

Anmeld

17. december 2010

Noneother

Charlotte Wberg skriver:

Ja det er lidt tidligt gg... meeeen vi er vel friske, I hope hehe...

Ja jeg kan desværre ikke så tidligt. Skal op 7.30 hvis jeg skal ha´en chance for at nå det. -og det tror jeg desværre ikke lillefyr er frisk på

Anmeld

17. december 2010

Charlotte Wberg

Noneother skriver:

Ja jeg kan desværre ikke så tidligt. Skal op 7.30 hvis jeg skal ha´en chance for at nå det. -og det tror jeg desværre ikke lillefyr er frisk på

Det er trist, men hvis man ser bort fra det må det være lækkert med en sovetryne til søn,, hehe synes de fleste snakker om at være oppe ved 5 - 6 tiden om morgenen hehe...

Lige i morgen skal min datter møde i skole kl. 8.00 så tja ingen rigtig lørdag til os alligevel hehe... Lidt morsom kommune at bo i... de har byttet mandag og tirsdag med en lørdag  ikke en særlig god deal for andre end lærerne... hehe.

Anmeld

17. december 2010

Noneother

Charlotte Wberg skriver:

Det er trist, men hvis man ser bort fra det må det være lækkert med en sovetryne til søn,, hehe synes de fleste snakker om at være oppe ved 5 - 6 tiden om morgenen hehe...

Lige i morgen skal min datter møde i skole kl. 8.00 så tja ingen rigtig lørdag til os alligevel hehe... Lidt morsom kommune at bo i... de har byttet mandag og tirsdag med en lørdag  ikke en særlig god deal for andre end lærerne... hehe.

What?? Hvad er det for noget? ...  Det aner jeg da intet om.

men ja. Det er super dejligt med en der kan li´at sove til kl. 10. Jeg brokker mig ikke. Selvom vi skal nå at ændre det inden 22. marts, når barslen slutter. Så dur det jo ikke længere.

Anmeld

17. december 2010

Charlotte Wberg

Noneother skriver:

What?? Hvad er det for noget? ...  Det aner jeg da intet om.

men ja. Det er super dejligt med en der kan li´at sove til kl. 10. Jeg brokker mig ikke. Selvom vi skal nå at ændre det inden 22. marts, når barslen slutter. Så dur det jo ikke længere.

tja ved ikke lige hvad de har gang i hehe...

men de har annulleret undervisningen mandag og tirsdag på Nymarksskolen, og så taget i morgen til undervisning i stedet for...

Det er dog første gang jeg oplever det hehe, desværre var det sådan at Sarah skulle have været hos sin far i denne weekend, men ville også gerne med til julehygge i skolen i morgen... så har aflyst weekenden med ham..

Puha det bliver sikkert ikke sjovt at ændre, men det plejer heldigvis ikke tage så længe at lave en rytme om, det er bare nogle seje dage mens det står på hehe...

Anmeld

17. december 2010

Noneother

Charlotte Wberg skriver:

tja ved ikke lige hvad de har gang i hehe...

men de har annulleret undervisningen mandag og tirsdag på Nymarksskolen, og så taget i morgen til undervisning i stedet for...

Det er dog første gang jeg oplever det hehe, desværre var det sådan at Sarah skulle have været hos sin far i denne weekend, men ville også gerne med til julehygge i skolen i morgen... så har aflyst weekenden med ham..

Puha det bliver sikkert ikke sjovt at ændre, men det plejer heldigvis ikke tage så længe at lave en rytme om, det er bare nogle seje dage mens det står på hehe...

Nåååh heh. Troede lige det var noget permanent.

Justin er heldigvis super nem, så jeg tror det går. Ligenu nyderjeg det jo bare.

Anmeld

17. december 2010

Charlotte Wberg

Noneother skriver:

Nåååh heh. Troede lige det var noget permanent.

Justin er heldigvis super nem, så jeg tror det går. Ligenu nyderjeg det jo bare.

hehe næh nej, heldigvis ikke...

Uhh det lyder godt,, håber også jeg får en nem bebs, men det ser jeg jo når tid er... Sarah var nem som baby, men det er jo desværre ikke ensbetydende med at nr. 2 bliver en nem én hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.