[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f]
Tak for tanken, Jannie...
Otto er i hundehimlen nu! Vi er utroligt kede af det, men ved med os selv at det var den eneste rigtige løsning. Alle vi har snakket med - hundetrænere, dyrlæger og hele vores familie som ELSKEDE Otto - var enige med os i, at der desværre ikke var anden udvej.
Jeg tror det er den sværeste og mest smertelige beslutning vi nogensinde har været nødt til at træffe, og der vil virkelig gå lang tid før vi vænner os til at han ikke er her mere. :'(
KH Astrid[/citat]
åh altså, astrid... det er jeg ked af at høre, men kunne næsten regne ud at det var den vej det måtte gå, ud fra dine indlæg.... men for dælan hvor jeg føler med dig, virkelig!!!!!! øv, hva?:(:(
Man elsker bare de dyr overalt, og det frustrende når man er nødt til at tage sådanne beslutninger... men ja - det duede ikke at beholde den, og heller ikke at give den væk - hverken for Otto eller de nye ejere.... kan goooodt forstå der er fældet tårer.... det bliver bedre med tiden, og han vil altid være i jeres hjerte og tanker som et rigtig dejligt, varmt og blødt minde...
Jannie - ked på dine vegne
Anmeld