Hus igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. august 2008

Nadi

Manden sidder og kigger på huse her til aften og han viser mig bare et rigtig fedt hus. Det er knap så kønt udvendig, men en gang maling (tror jeg) så er det rigtig fint igen. Det er mega fedt indvendigt synes jeg og han viser mig billeder af det. Han viser mig ikke hvor det er, men jeg synes rigtig godt om det.

Jeg har godt gættet at det nok ligger i en by jeg ikke er så vild med at skulle flytte til hvis det er.

Og ganske rigtig, det ligger i Skelhøje som er en lille bitte by imellem Viborg og Karup. Men huset er rigtig fedt og så koster det ikke engang 900.000,- og jeg har besluttet at hvis vi får lov af banken så skal vi us og se på det, for det var virkelig fedt.

Og hvad gør man ikke for kærligheden. Min mand er fra Karup (L)

Så måske er husejer-drømmende ikke helt slukket!

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

Astrid P

Hvor spændende... Må man se?

Anmeld

20. august 2008

Nadi

Ja gå ind på www.nybolig.dk og så tast V524B som sagsnr.

Anmeld

21. august 2008

Lise

Det ser da, efter min mening, noget federe ud end det der smuttede mellem hænderne på jer, Nadia... Kender ikke noget til stedet, men landsby er vel landsby, er det ikke? :P

Anmeld

21. august 2008

Anja

Ja, huset ser ikke ud af meget ude fra - MEN det er bare rigtigt fedt indvendigt !! :)

Og vildt billigt ! Som min mand sagde, da jeg viste ham det "Vildt ! Det koster jo ikke mere end vores garage !" Nogle gange er der sgu bare nogle fede fordele ved at bo i Jylland - også selv om man så må acceptere, at det ligger i en lille flække i ingenmandsland :)

Anja, der er nordjyde, men har fundet kærligheden på Sjælland

Anmeld

21. august 2008

Nadi

Det er også federe end det andet, men beliggenheden er bare ikke særlig god synes jeg. Vi får længere til arbejde og skole. Jeg ved heller ikke om jeg vil kunne falde til derude. Men jeg gider ikke sætte for mange tanker igang før vi har snakket med bankerne, så alt det behøver jeg ikke bekymre mig om lige nu :)

Anmeld

21. august 2008

Astrid P

Superfedt hus, Nadi...

Anmeld

21. august 2008

Rasmine

Hmm... Boede derude for nogle år siden. :'( Der går busser 1 gang i timen, meeen.. -Skal I ha' 2 biler, eller?

Anmeld

21. august 2008

Nadi

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hmm... Boede derude for nogle år siden. :'( Der går busser 1 gang i timen, meeen.. -Skal I ha' 2 biler, eller?[/citat] Ja det hr jeg jo hørt noget om Bacon ;) Nej vi skal ikke have to biler, men vi ville skulle køre til Frederiks med Oliver først når hn skal til at i skole og derefter til Viborg. Så det bliver for meget kørsel, så her til aften er vi blevet enige om at det ikke bliver det hus alligevel -selvom det er fedt.

Anmeld

21. august 2008

Rasmine

Ja det hr jeg jo hørt noget om Bacon

Hva mener du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.